Gå til innhold

hva tenker dere om navnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Martin er et fint navn:) min mann vill kalle barnet vårt hvis det blir gutt for Varg... Vet ikke helt hva jeg syns som det... Noen Tanker dere?

Martin er jo et veldig tradisjonelt navn som ingen vil reagere på så det er jo et veldig trygt valg.

Et navn som Varg bør man mene om man velger det for det vil man måtte være klar til å begrunne/forklare/forsvare på en helt annen måte. Varg er på mange måter et flott navn - men om du ikke brenner for det ville jeg fortsette å lete etter et annet.

For meg Martin et fint, men veldig alminnelig og vanlig navn. Jeg kjenner veldig mange Martin'er derfor er det ikke et navn jeg ville ha valgt! Men det er klassisk og tradisjonelt, absolutt ikke noe galt med det, bare litt for vanlig etter min smak :)

Martin - klassisk, tidløst, fint, kanskje litt mye brukt...men et godt navn, jeg vet om kun et par små Martin-er, så det er uansett ikke sånn at annenhver gutt heter det (Tobias, William, Lukas og Filip derimot...)

Varg - uvanlig, og forbinder det med Varg Vikernes, han gærne satanisten som brant ned mange stavkirker i landet vårt. Ingen god assosiasjon altså for min del...

Anonymous poster hash: 300f3...0c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...