Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var jeg som opprettet den. Og nå angrer jeg. Ønsker ikke at sånn kvalm hets av en bruker får stå. Kan dere vær så snill å slette eller eventuelt låse den? Da hadde jeg blitt veldig glad

Anonymous poster hash: 118b0...9c7

Fortsetter under...

Jeg synes det er skjedd noe med miljøet her den siste tiden. Det er vel mange som slenger ut av seg stygge beskyldninger, anklager og ikke gjør annet enn å sitte her og være slemme.

Veldig bra at du sa i fra, HI! Jeg rapporterer de innlegg jeg ser som er direkte slemme, være seg det er en debatt jeg deltar i eller ikke. Skal vi få et godt miljø her igjen må vi melde fra når vi ser noen skriver stygge ting.

Med stygge ting tenker jeg på f.eks. innlegg som ikke gjør annet enn å sitere HI og skrive under, "haha, wow, du er jo syk i hodet!".

Anonymous poster hash: 34f25...497

Vi brukermoderatorer er veldig glade for at dere rapporterer ting dere tenker at bryter med forumets regler. Det er umulig for oss å se gjennom alle innlegg som postes i løpet av et døgn, og vi er avhengige av deres hjelp til å fange opp alt. Vi vurderer, og av og til diskuterer vi, hver rapport. For at et innlegg skal blir slettet eller en tråd skal bli låst, så må det foreligge et regelbrudd. At noen synes at en kommentar er slem eller stygg, som eksemplet ovenfor, kvalifiserer ikke i seg selv til sletting.

Himmel og hav

Brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...