Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Blir skrevet på svangerskapspenger på neste kontroll grunnet psykososiale forhold på jobb. Sjefen er en del av problemet. Hva skjer da mtp den delen av søknaden hvor sjefen skal skrive under på at jeg ikke kan omplasseres internt? Liten arbeidsplass, så er ingen mulighet for det uansett.. Er fint lite gira på å oppgi til sjefen hvorfor det blir som det blir.. Håper noen vet Anonymous poster hash: 44a3d...dcf
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 44a3d...dcf
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Om sjefen mener at det kan tilrettelegges så kan han/hun bestride sykemedingen og kreve møte med NAV og med legen din Anonymous poster hash: 56df8...008
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Du kommer nok ikke unna den samtalen.. vet du at du ikke kan omplasseres? Hvis det er ting sjefen din vil du skal gjøre som du ikke kan gjøre så er det jo saken grei..? Du tas jo ikke ut med svangerskapspenger bare for at du og sjefen ikke har noen god kjemi.. Jeg hadde 100% svangerskapspenger og da var det i forkant både møte med meg og sjef..og møte med bedriftsjordmor og oss.. det er jo til slutt sjefen din som må skrive under og bekrefte.. Anonymous poster hash: 1a7e4...ec8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Kan du ikke bare be han krysse av for at de ikke kan omplassere deg og få han til å signere? Anonymous poster hash: 1322a...11b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Det som er sakens kjerne her er baksnakking, diskriminering, utfrysing, tull med opplæring osv osv. Vi er få ansatte i en liten butikk, så omplassering er umulig. HI Anonymous poster hash: 44a3d...dcf
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Det som er sakens kjerne her er baksnakking, diskriminering, utfrysing, tull med opplæring osv osv. Vi er få ansatte i en liten butikk, så omplassering er umulig. HI Anonymous poster hash: 44a3d...dcf Baksnakking og utfrysning er ikke farlig for fosteret ditt. Kan ikke se for meg at nav vil godkjenne en slik søknad med mindre det er løyet på den Anonymous poster hash: 3bd26...464
Anonym bruker Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Det som er sakens kjerne her er baksnakking, diskriminering, utfrysing, tull med opplæring osv osv. Vi er få ansatte i en liten butikk, så omplassering er umulig. HI Anonymous poster hash: 44a3d...dcf Baksnakking og utfrysning er ikke farlig for fosteret ditt. Kan ikke se for meg at nav vil godkjenne en slik søknad med mindre det er løyet på den Anonymous poster hash: 3bd26...464 Psykososiale forhold er godkjent hos NAV. " Svangerskapspenger gis til friske gravide kvinner som ikke kan fortsette i arbeidet under svangerskapet fordi det kan medføre risiko for skade på fosteret. Hvem kan få svangerskapspenger?Du kan ha rett til svangerskapspenger hvis arbeidet, eller forhold på arbeidsplassen, medfører risiko for skade på fosteret. Det er et krav at det ikke er mulig med omplassering eller tilrettelegging til annet arbeid. Dette gjelder for eksempel arbeid med kjemiske stoffer fysisk slitsomt arbeid arbeid med stressbelastning psykososial forhold" Anonymous poster hash: 56df8...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå