Gå til innhold

Finnes det en facebookgruppe for høstbabyer i Trondheim?

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Forhåpentligvis er det fortsatt litt høst da også :) Jeg har bare sett noen sommergrupper, så hadde et lite håp om at det fantes for høstbabyer også :) Jeg har termin på slutten av august, så det kan fort bli september også. Kjenner ingen gravide, så går egentlig med et ønske om å bli kjent med noen :)

Anonymous poster hash: 0d6cb...59e

Vi har en gruppe som heter Septembermødrene Trondheim. Den er hemmelig, så du må søke meg opp på face å adde meg som venn, så kan jeg legge deg til :) Send gjerne en mld i innboks om at du ønsker å bli lagt til i gruppa, så jeg er klar over hvem det er :)

Lise Lauvås Neerland

Annonse

Vi har en gruppe som heter Septembermødrene Trondheim. Den er hemmelig, så du må søke meg opp på face å adde meg som venn, så kan jeg legge deg til :) Send gjerne en mld i innboks om at du ønsker å bli lagt til i gruppa, så jeg er klar over hvem det er :)

Lise Lauvås Neerland

Det hadde vært supert! Håper det går greit for de andre at jeg har termin ei lita uke før :) Sender deg en mld på fb, du kommer kanskje til å kjenne igjen navnet mitt :P 

Anonymous poster hash: 0d6cb...59e

Gjest StineTh

Lise Lauvås Neerland

Mind if I do too? :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...