Gå til innhold

Amandus, Gabriel eller Theodor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en liten lillebror!!! Men det var ikke like enkelt med guttenavn som med jentenavn... Nå lurer vi på Amandus (evt Amadeus men det blir litt for mye Mozart for meg), så har vi Gabriel og Theodor høyt oppe. Evt David, men det er litt kjedelig og oppbrukt kanskje... Hva synes dere? Takknemlig for litt hjelp!

Anonymous poster hash: a7e39...916

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er svak for Gabriel. :)

- Men de andre er også fine.;)

Skrevet

Oi, det var vanskelig!! Men hadde valgt Theodor. Men alle navnene var fine☺

Skrevet

Gabriel eller Theodor,elsker begge

Skrevet

Liker Amandus, Amadeus og Theodor.

Skrevet

Theodor av de tre.

Ellers er David veldig fint, synes ikke du skal tenke på om det er "oppbrukt", velg det navnet dere synes er finest til gutten deres!

Anonymous poster hash: e7b7e...3aa
Skrevet

Amandus er en dokkemann, Gabriel er så englete. Theodor er et sjarmerende og morsomt navn

Anonymous poster hash: 4e6ef...6ec

Skrevet

Theodor! Men liker også Gabriel!

Skrevet

1. David

2. Theodor

3. Amandus

4. Gabriel

Liker de tre øverste veldig godt

Skrevet

Takk for svar dere!! Det er ikke så lett med guttenavn altså... Amandus er nok favoritten hittil. Har fått opp et par navn til nå, Linus og Tobias! Søsteren heter Fride Sofie så vi driver og ser på hva som passer sammen. Har ikke lyst på to navn på lillebror...

Skrevet

Takk for svar dere!! Det er ikke så lett med guttenavn altså... Amandus er nok favoritten hittil. Har fått opp et par navn til nå, Linus og Tobias! Søsteren heter Fride Sofie så vi driver og ser på hva som passer sammen. Har ikke lyst på to navn på lillebror...

Liker navnesmaken din :rolleyes:

Linus og Tobias er jo to nydelige navn begge to! 

Vanskelig valg! 

Skrevet

Ikke så fan av Gabriel, men både Amandus, Amadeus og Theodor er fine:) David er også fint:) Linus og Tobias er ok, men liker de andre bedre. Kan Aurelius eller Martinus være interessante? De liker i alle fall jeg:)

Anonymous poster hash: 0da24...79e
Skrevet

Fride og Linus var jo utrolig pent sammen

Skrevet

Martinus har vi tenkt på ja, men tror ikke det blir det... Nei vi heller vel mest mot Amandus eller Linus! Har ikke lyst at han skal mobbes for Amandus dukkemann, men jeg tror jo selv at når noen får et navn så forbinder man det med barnet, og ikke med figuren...

Skrevet

Liker Linus og Tobias best. Amandus er også OK. Jeg liker dessverre ikke Gabriel, Theodor og Amadeus (som du selv sier, blir det litt for mye Mozart for meg og).

Anonymous poster hash: 96c90...33a
  • 4 uker senere...
Skrevet

Alle tre er fine, men jeg hadde gått for Amandus eller Theodor

Skrevet

Gabriel og Theodor er mine favoritter. Men Amandus og Linus er også fine navn. Jeg tror Gabriel er min favoritt, da. 

Anonymous poster hash: 37081...4b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...