Millamint Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Jeg aner ikke om det er bra men har hørt mye bra, har selv bestilt på ultralydklinikken på Lysaker
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Lysaker er bra:) var der med første. Koselige lokaler og hyggelig lege. Anonymous poster hash: d198f...878
Stolt3barnsmor❤️ Skrevet 28. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2014 Ok takk se om jeg finner en nettside 👍
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Vil bare si en ting angående Lysaker. Han er ikke lege.. Han er radiograf med tilleggsutdanning i ultralyd. Veldig hyggelig og serviceinnstilt. Dessverre for meg var jeg der i første svangerskap og burde fått beskjed på det tidspunktet at babyen var for liten og burde vært henvist til Ahus, han hadde også navlestrengen mange ganger rundt halsen som jeg bemerket, men han sa bare lå utenpå. Han anslo at babyen veide over 3 kg og at alt var bra. Han kom til verden få uker etterpå prematur og dysmatur, bare 2,2 kg. Så følte ikke at han hadde kunnskap nok om dette som en lege ville hatt, men i et normalt svangerskap vil det nok være greit å dra dit. Anonymous poster hash: fad56...63e
cici83 Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 jeg har vært hos annegrete stensløkken ved begge svangerskap. hun jobber på balderklinikken. hvis du søker henne opp .. googler henne ser du flere artikler av henne og info om henne. hun er kjempe flink.. vært på volvat får ikke så god hjelp el bilder der.. heller ikke på rikshospitaelt el ullevål ... kan anbefale henen p det sterkeste:)
Oktoberbabyen Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 vi var på majorstuaklinikken. En litt sær skrue av lege, men han var dyktig og viste oss mye. Vi fikk masse bilder og film
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå