Filippa79 Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #127 Skrevet 14. juni 2014 8 dagen over termin..... :/ Prøv igangsettende akupunktur Jeg begynner med modningsakupunktur til uken. Har stor tro på det. Fungerte sist graviditet da jeg gikk over.
Josephina Skrevet 15. juni 2014 #129 Skrevet 15. juni 2014 39 dager igjen! Herlig å komme seg ned på 30tallet...og videre nedover sakte men sikkert!
Ennai Skrevet 17. juni 2014 #141 Skrevet 17. juni 2014 19 dager igjen:) hold deg inne i 2 uker til lille venn♡
Josephina Skrevet 18. juni 2014 #145 Skrevet 18. juni 2014 34 dager igjen her... Vi ligger ganske tett! Jeg har 36 dager igjen i dag
Mor di! Skrevet 18. juni 2014 #148 Skrevet 18. juni 2014 Termin i dag!Jeg har også termin idag!! Spennende:-) tegn på at noe er på gang hos deg? Her er det ingenting så langt som tyder på fødsel med det første, bortsett fra at jeg har hatt masse kynnere og mensmurringer den siste tiden... Lykke til!:-)
Gorine :) Skrevet 18. juni 2014 #149 Skrevet 18. juni 2014 Termin i dag!Jeg har også termin idag!! Spennende:-) tegn på at noe er på gang hos deg? Her er det ingenting så langt som tyder på fødsel med det første, bortsett fra at jeg har hatt masse kynnere og mensmurringer den siste tiden... Lykke til!:-) Trodde det var igang igår for jeg hadde vonde kynnere/sammentrekninger i 2 timer.. Men de tok seg ikke opp og plutselig gikk det over.. Idag har jeg hatt litt brun utflod/slim som jeg kanskje tenker er slimproppen, men ellers ikke noe.. Sitter og venter med bakekrigen på TVen;) Lykke til du også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå