Gå til innhold

Hvor mange dager igjen til termin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 dag *oppgitt*

Får håpe morgendagen er dagen for deg, Antoine! :-)

Termin i dag og har aldri vært så gravis med de to andre :).  Eldste kom denne dagen halv fem om morgenen.  Jaja, været er flott da.  Og kanskje jeg kan få ordnet litt til hun velger å melde sin ankomst ;)

Annonse

Annonse

40+6... altså -3 dager igjen ;)

Hver dag over termin føles som en evighet ikke sant? Men nå har du en liten baby snart i armene :)

Hold oss oppdatert :)

Det går faktisk bedre nå.  Har jo to barn fra før og har aldri gått over.  Dette er altså en ny erfaring for meg ;)

Hver dag over termin føles som en evighet ikke sant? Men nå har du en liten baby snart i armene :)

Det går faktisk bedre nå.  Har jo to barn fra før og har aldri gått over.  Dette er altså en ny erfaring for meg ;)

Jeg gikk over med nr. 2 (40+6) og husker at jeg synes hver dag over var en hel evighet. Hadde en forventning om at babyen kom før i og med at førstemann kom 38+2. Spennende å se hvordan det blir denne tredje gangen ;)

Jeg gikk over med nr. 2 (40+6) og husker at jeg synes hver dag over var en hel evighet. Hadde en forventning om at babyen kom før i og med at førstemann kom 38+2. Spennende å se hvordan det blir denne tredje gangen ;)

Blir veldig spennende med tredjemann for din del da :).  41 uker nå, fremdeles ingen baby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...