Antoine Skrevet 31. mai 2014 #78 Skrevet 31. mai 2014 1 dag *oppgitt* Får håpe morgendagen er dagen for deg, Antoine! :-) Termin i dag og har aldri vært så gravis med de to andre . Eldste kom denne dagen halv fem om morgenen. Jaja, været er flott da. Og kanskje jeg kan få ordnet litt til hun velger å melde sin ankomst
Filippa79 Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #79 Skrevet 1. juni 2014 Å fy søren hvor tiden snegler seg avgårde. 41 dager igjen i dag, offisielt høygravid i morgen da
Solskinnsbarn:) Skrevet 2. juni 2014 #86 Skrevet 2. juni 2014 9 dager igjen! Håper det skjer noe snart
Filippa79 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #91 Skrevet 3. juni 2014 40+6... altså -3 dager igjen Hver dag over termin føles som en evighet ikke sant? Men nå har du en liten baby snart i armene Hold oss oppdatert
Frøken-Fjong Skrevet 3. juni 2014 #92 Skrevet 3. juni 2014 10 dager igjen her og kjenner jeg så smått begynner å bli litt utålmodig, men det er vel lov nå? ikke noe gærnt i å føde i uke 39 vel? er i uke 39+0 i morra!
Antoine Skrevet 3. juni 2014 #93 Skrevet 3. juni 2014 40+6... altså -3 dager igjen Hver dag over termin føles som en evighet ikke sant? Men nå har du en liten baby snart i armene Hold oss oppdatert Det går faktisk bedre nå. Har jo to barn fra før og har aldri gått over. Dette er altså en ny erfaring for meg
Filippa79 Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #94 Skrevet 3. juni 2014 40+6... altså -3 dager igjen Hver dag over termin føles som en evighet ikke sant? Men nå har du en liten baby snart i armene Hold oss oppdatert Det går faktisk bedre nå. Har jo to barn fra før og har aldri gått over. Dette er altså en ny erfaring for meg Jeg gikk over med nr. 2 (40+6) og husker at jeg synes hver dag over var en hel evighet. Hadde en forventning om at babyen kom før i og med at førstemann kom 38+2. Spennende å se hvordan det blir denne tredje gangen
Antoine Skrevet 4. juni 2014 #98 Skrevet 4. juni 2014 40+6... altså -3 dager igjen Hver dag over termin føles som en evighet ikke sant? Men nå har du en liten baby snart i armene Hold oss oppdatert Det går faktisk bedre nå. Har jo to barn fra før og har aldri gått over. Dette er altså en ny erfaring for meg Jeg gikk over med nr. 2 (40+6) og husker at jeg synes hver dag over var en hel evighet. Hadde en forventning om at babyen kom før i og med at førstemann kom 38+2. Spennende å se hvordan det blir denne tredje gangen Blir veldig spennende med tredjemann for din del da . 41 uker nå, fremdeles ingen baby...
Filippa79 Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #99 Skrevet 4. juni 2014 38 dager igjen! De siste dagene har jeg kjent veldig stikninger "der nede" og nedpress. Forhåpentligvis modnes det nå. Og det hadde vært så fint om han kom litt før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå