Gå til innhold

lekepark i oslo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til oslo i helgen og lurer på noen har noen lekeparker å anbefale. Har med meg en på 10 mnd....

Anonymous poster hash: e06d0...d5a

Skrevet

Den i Frognerparken er jo stor og fin, men jeg vet ikke hvordan det er å ta med seg så små barn som 10mnd dit? Er mange barn der, og gjerne store barn. Har ikke vært der selv, men bhg til datteren er der innimellom på tur :)

Skrevet

Det er en sandkasse og et lekestativ som passer for små barn.

Så de slipper bli trampa ned i den store "klatreborgen"

Skrevet

For en baby på 10 måneder hadde jeg ikke giddet å stresse med å komme meg til en bestemt lekeplass altså...

Anonymous poster hash: bd84b...def
Skrevet

Sofienbergparken :) Der er det litt mindre forhold enn Frognerparken.

Skrevet (endret)

Barnehagen ved Kubaparken er veldig fin. Der har de også husker som de minste kan sitte i. Normalt sett ganske få der.

Ville ikke anbefale Frognerparken for så små. Var der i helgen med en 1 åring som ikke kan gå selv ennå, og det ble til at vi måtte flytte ungen endel rundt da det er mange store barn og masse foreldre der hele tiden.

Endret av frueoglille
Skrevet

Med en på kun 10 mnd hadde jeg ikke prioritert å lete opp noen lekeplasser.

Skrevet

Skal bo ved enden av grunerløkka mot sentrum. Vil gjerne bruke en liten time ute med han så han kan røre seg litt og slippe å sitte i vogna. Om det er noen bhg i nærheten med disse og skile så er det bra nok for oss:-)

Skrevet

Skal bo ved enden av grunerløkka mot sentrum. Vil gjerne bruke en liten time ute med han så han kan røre seg litt og slippe å sitte i vogna. Om det er noen bhg i nærheten med disse og sklie så er det bra nok for oss:-)

Skrevet (endret)

Dra på Kampen barnebondegård (T-banestopp Ensjø, 5 min å gå derfra). Små forhold så det ikke blir for mye for en liten tass. Det er en barnehage rett ved der dere kan gå inn og huske etc. Anbefaler også å kjøpe med litt mat og gå opp til vannspeilet på toppen av Kampen Park, kjempefint! :)

http://kampenbarnebondegard.com/

Endret av Leeloo76
Skrevet

Dra på Kampen barnebondegård (T-banestopp Ensjø, 5 min å gå derfra). Små forhold så det ikke blir for mye for en liten tass. Det er en barnehage rett ved der dere kan gå inn og huske etc. Anbefaler også å kjøpe med litt mat og gå opp til vannspeilet på toppen av Kampen Park, kjempefint! :)

http://kampenbarnebondegard.com/

Ta med cash, de selger vaffel og kaffe der :) 

Skrevet

Masse barnehager på grunerløkka dere kan leke i. Burde ikke være vanskelig å finne en, og du kan evt slå opp adressene på Oslo kommune. Sofienbergparken er også fin og der er det barnehage i motsatt del av lekeplassen.

Skrevet

Takk for gode tips:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...