Gå til innhold

Sluttet å snuse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er første dagen uten snus, jeg overdriver faktisk ikke når jeg sier at jeg nesten sørger. Skal på butikken nå og handle, må klare å ikke kjøpe snus..

Noen her som har sluttet med snus før? Hvordan ble det lettere?

Anonymous poster hash: e5b41...597

Skrevet

Det ble lettere av å ikke fortsette. Er igrunnen ikke så mye mer enn det å si.

Anonymous poster hash: 41240...82a
Skrevet

Det ble lettere av å ikke fortsette. Er igrunnen ikke så mye mer enn det å si.

Har også en samboer som snuser, han har ikke tenkt å slutte med det første! Dette blir jævlig

Skrevet

Prøvd Onico (nikotinfri snus)? Det hjalp en god del fordi ritualet var halve greia.

Skrevet

Jeg sluttet å snuse da jeg ble gravid med gutten min. Han er nå 13 mnd, og jeg må ærlig si at det er først nå jeg ikke tenker på snus så ofte.

Det fysiske suget ga seg ganske raskt, iløpet av noen dager.

Jeg synes det verste var å bryte vanene. F.eks hvis jeg hadde spist en god middag, drakk kaffe og etterhvert drakk en øl. Det var i de situasjonene det var verst, for da "hørte snusen med" på en måte.

Da jeg var gravid og ammet var det ikke noe problem å holde seg. Da kunne jeg jo rett og slett ikke snuse. Men da jeg sluttet å amme var det som å slutte med snusen på nytt :P

Virket kanskje ikke så oppmuntrende,haha :P

Men, nå et jeg utrolig glad for at jeg sluttet og har klart å holde meg! Jeg skal aldri snuse igjen!! Er ikke verdt det :)

Lykke til! Det blir vanskelig, men du kan klare det :D

Skrevet

Hei og velkommen i klubben,hehe ;-)

Jeg sluttet på torsdag, altså 4 dager siden, :-) det har gått ganske greit, savner faktisk ikke nikotinsnusen i det hele tatt. Har hatt et par vokser med onico liggende, kun for vanens skyld!

Anonymous poster hash: 7b88b...d35

Skrevet

Velkommen i klubben! Jeg tok min siste snus torsdag morning kl 05 :) Det har gått bedre enn forventet, i hvert fall mtp at jeg snuste en boks om dagen ;)

Jeg bestemte meg for at JEG bestemmer over snusen, ikke andre veien!

Lykke til :)

Skrevet

Jeg kjenner jeg klør noe voldsomt i munnen og nedover halsen. Har sluttet en gang før, og jeg vet at humøret mitt blir et helvette og jeg blir en stor bitch å leve med! 😝

Skrevet

Jeg kjenner jeg klør noe voldsomt i munnen og nedover halsen. Har sluttet en gang før, og jeg vet at humøret mitt blir et helvette og jeg blir en stor bitch å leve med!

Prøv å holde ut, spis pastiller osv. Det er verdt det:) Lykke til, du KLARER det selvsagt! Voksne dama :D

Skrevet

Onico er en grei overgang. Nå gikk jeg tom for den i går, trodde jeg skulle få panikken i morges til kaffen, men det sitter kun i hodet, det går helt fint :-) mannen min er helt imponert over at jeg tar det så fint,hehe ;-)

Skrevet

Takk dere, tror jeg må prøve å lokke frem dere som heier på meg når jeg har lyst å gi opp 😄 off. Føler alt blir kjedelig uten snus

Skrevet

Tok min siste snus ut av leppa nu... Har begynt å få hovent tannkjøtt som verker, så må ta en tur til tannlegen og sjekke hvor mye skade jeg har påført tannhelsen min 😞

Gruer meg! Gikk fra røyk til snus, og det var vanskelig nok, å kutte ut nikotin i det hele blir nok en morsom runde 😣

Anonymous poster hash: 88d1f...34e

Skrevet

Vi får heie på hverandre jenter, dette klarer vi :-) jeg kjenner allerede at tannkjøttet er bedre, og det etter kun 4 dager! Ikke ruglete, ekkelt og sårt, slik som det pleier og bli med mye snusing! Tommel opp,yey ;-)

Skrevet

Tok min siste snus ut av leppa nu... Har begynt å få hovent tannkjøtt som verker, så må ta en tur til tannlegen og sjekke hvor mye skade jeg har påført tannhelsen min 😞

Gruer meg! Gikk fra røyk til snus, og det var vanskelig nok, å kutte ut nikotin i det hele blir nok en morsom runde 😣

Off :-( lykke til ! Jeg kjenner det kribler noe voldsomt i kroppen, og hodepinen begynner å snike seg innpå :o

Skrevet

Vi får tygge tyggis og holde oss i aktivitet! Tenkte jeg skulle rydde skapet for gamle klær og vaske bed huset...

Verste er vel at det ikke er tannkjøttet ved overleppa, men nede ved jekslene i underkjeven! For noe skit!

Skrevet

Hvor mye penger brukte dere på snus i mnd? Jeg brukte ca 1600 kr, altså, 20 000 i året :o så har lagd meg en konto som heter snus konto, der skal det inn 1600 hver mnd, så om et år har jeg spart myyye og skal kose meg glugg med pengene og bruke de på nett det jeg har lyst til!!!! Må klare dette altså

Skrevet

Helvette... Det klikker snart

Skrevet

Har sluttet flere ganger. Forrige gang var jeg uten i et år.. Savnet det hele tiden. Så nå når jeg ikke ammer så har jeg begynt litt igjen. Fordi jeg ikke ønsker å slutte rett og slett, det er min luksus i hverdagen! Kanskje ikke d svaret du ønsket akkurat :P

Skrevet

Samboeren har slutta og begynt igjen flere ganger, i slutte-periodene kutter han opp ingefær å bruker det i stede, kanskje det hjelper for noen?

Glad jeg ikke har begynt å snuse, virker som om det er veeeeldig vanskelig å slutte :/

Anonymous poster hash: ee0df...8e6
Skrevet

Jeg sprakk, holdt meg i 12 timer. Prøver igjen nå! Kanskje det høres ut som jeg overdriver men det kjentes ut som hodet mitt ble mye tyngre, jeg reagerer så kraftig! Blir dritforbanna og irritert, rastløs og alt mulig :( det går så sykt ut over samboeren, alt han gjør blir feil. Nå er han reist på jobb, så jeg prøver igjen, da har jeg ingen å bli sur på!!!

Skrevet

Uff... Har nettopp sluttet å røyke og skal til å kjøpe min 2.snusboks, men etter å ha lest her tror jeg at jeg lar være! Heller lide meg gjennom total nikotinslutt!

Takk! ;) Og masse lykke til til dere andre som driver og slutter! :-)

Anonymous poster hash: d73e9...484

Skrevet

Uff... Har nettopp sluttet å røyke og skal til å kjøpe min 2.snusboks, men etter å ha lest her tror jeg at jeg lar være! Heller lide meg gjennom total nikotinslutt!

Takk! ;) Og masse lykke til til dere andre som driver og slutter! :-)

Anonymous poster hash: d73e9...484

Ja bedre å klare å kutte helt av! Ikke kjøp snus, er helt jævlig å slutte med det :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...