Gå til innhold

Hvor lenge virker en Zyrtec?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen mener jeg har pollenalergi, men jeg er litt usikker. Jeg fikk zyrtec tabletter og sympthomene forsvant. Nå tenkte jeg å prøve å slutte å ta tablettene for å se om sympthomene kommer tilbake. Jeg tok siste tablett i gåt morges klokke 10:00. Hvor lenge vil det gå før jeg bør merke sympthomer hvis det faktis er alergi?

Anonymous poster hash: e5497...a73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Sympthomer og alergi?

Anonymous poster hash: 59f6d...c6d

Skrevet

Sympthomer og alergi?

Fikk du en god følelse nå?

Er det symptomer og allergi? Du kunne i det minste skrevet korrekt skrivemåte om du først ville være så behjelpelig og lære meg rettskriving.

Skrevet

Sympthomer og alergi?

Fikk du en god følelse nå?

Er det symptomer og allergi? Du kunne i det minste skrevet korrekt skrivemåte om du først ville være så behjelpelig og lære meg rettskriving.

Godt svart. (Du skrev det forresten riktig her.)

Jeg synes du burde ringe et apotek og spørre om dette. En farmasøyt kan gi et bedre svar enn de aller fleste her inne. 

Anonymous poster hash: 44656...2dc

Skrevet

Men det er jo akkurat det Zyrtec må gjøre? Hvis symptomene forsvinner fungerer Zyrtec mot pollenallergi.

Skjønner ikke poenget ditt tror jeg.

Anonymous poster hash: dce6a...6f6
Skrevet

Normal doseringer er vel en i døgnet (?), så vil tro virkningen kan være litt over et døgn...? (Ikke noe faglig tyngde bak antakelsen, kun hva jeg synes virker logisk...)

Skrevet

Kan gå noen timer over ett døgn.. Kanskje så sent som i kveld eller i morgen :)

Anonymous poster hash: 9e547...750

Skrevet

Jeg har i to år tatt mine med 48 timers mellomrom. Venter jeg mer enn 48 timer får jeg full oppblomstring av kløe og rennende nese. Men anbefalt dosering er en gang i døgnet, så jeg tar mine på en litt spesiell måte.

Skrevet

Trodde rester av allergimedisiner kunne bli i kroppen i opptil 14 dager jeg, er det ikke derfor man ikke skal ta noe allergimedisin i 14 dager før man skal ta allergitester?

Anonymous poster hash: 6a416...385
Skrevet

Men det er jo akkurat det Zyrtec må gjøre? Hvis symptomene forsvinner fungerer Zyrtec mot pollenallergi.

Skjønner ikke poenget ditt tror jeg.

Anonymous poster hash: dce6a...6f6

Jeg mistenker at det kan være sammentreff i tid og at symptomene ville forsvunnet også uten medisiner. Vil ikke ta på allergimedisiner viss jeg kan slippe.

Skrevet

På meg fungerer ikke zyrtec i det hele tatt. Jeg MÅ ta øyendråper og nesespray, ellers så klør og svir øynene som besatt og nesa renner over av vårflom.

Anonymous poster hash: e4478...f62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...