Gå til innhold

Ikm uke 20 :)

MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ingen ikm uke 20, så da lager jeg en :) jeg har ikm 13.mai og dette er pp 3 (regner ikke med forrige pp for da fikk vi ikke hatt sex før dagen etter eggløsning, så følte ikke den telte helt!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm 16. Mai, og er i min 10 pp. (De første mnd hadde jeg nok ikke el). Nå synes jeg det begynner å bli på tide å få det til altså😊

Skrevet

Godt det hvertfall kom 1 til inn her  :fnise:  Satser på det kommer flere etterhvert!  Jeg hadde el igår så nå er jeg i dpo land, det blir lange dager som vanlig :fisk:  Skal prøve å ikke tenke så mye på det og ikke teste.. Det gjorde jeg også forrige mnd.. Når jeg tenker over det så resulterte det kun i at jeg ble så sinnsykt spent på ikm dagen at tr ikke kom. Jeg er ALDRI forsinket med mensen, men denne gangen kom mensen 3 dager på etterskudd, og det innbiller jeg meg er fordi jeg ikke testet og gikk å tenkte på det hele tiden :fnise: :fnise:  Så kanskje like greit å teste likevel :tommelopp:

Hvis du vet du ikke hadde el de første mnd. så teller det jo egentlig ikke som pp. vel? Da er man jo prøver uten å prøve på en måte.. for det skal jo en del til å bli gravid uten el :P Så 10 pp kan jo virke lenge, men siden du ikke hadde el de første gangene, så er det jo ikke så lenge likevel :skravle:

Skrevet (endret)

Ikm 14.mai, så får vi se hva som skjer...  Ønsker oss egentlig en sommerbaby, men en gang må man jo starte. tviler på at det klaffer på første forsøk.

(aner ikek hvorfor alt er gjennomstreket, nettlesern på jobb er så gammel at jeg ser ikke redigeringsalternativene heller... Bare å beklage!)

Endret av mortilknerten
Skrevet

Pp 1 her så vi får se hvordan det går!

Ikm 10-14 mai :)

Skrevet (endret)

Det er hvertfall 10 mnd siden vi startet å prøve å bli gravide, så synes det er litt lenge selv om vi kanskje ikke har hatt en reell sjanse hver gang. Uansett tar jeg det med ro, og håper på at det vil klaffe om ikke så alt for mange mnd:)

Har to eltester igjen, som jeg tar fra i morgen. Gidder ikke stresse med å kjøpe inn fler, pleier som regel å merke el godt på kroppen.

Godt det ble noen flere i gruppa her da:)

Endret av Madam-mim
Skrevet

Bare jeg som vil spole tiden to uker fram? Man blir jo tullerusk av ventinga! :)

Skrevet

Da la vi inn aksjer i går, og tenker å kjøre på de neste tre dagene hvertfall. El er på vei, tror det blir på lørdag😊

Skrevet

Fikk endelig positiv EL-test på tirsdag, etter å ha tatt ut pstav i feb :) Så da slenger jeg meg på her!

Skrevet

Så morro med flere på denne uka også :)

Skrevet

Da er vi alle over i de laaange dpo-ukene. Er vel 2-3 dpo i dag jeg, og ville gjerne skrudd tiden frem til ikm😊 Tror vi traff veldig bra på el denne mnd, så blir spennende.

Skrevet

Jeg er 7 dpo nå :) Kjenner ingenting, men det trenger jo ikke bety noe =) Bare å håpe på det beste!

Skrevet

Er vel 5-6 dpo, litt vanskelig å si når jeg ikke har helt kontroll på syklus men sånn ca ihvertfall....

Skrevet

Kjenner jeg både gruer og gleder meg til ikm; på den ene siden har jeg vært verpesjuk leeenge og misunnelig på ALLE andre som skal få unge i år (kjenner mange!) og samtidig syns jeg det er litt absurd at jeg skal bli gravid igjen - å gå å være kvalm og ikke kunne knyte sko og alltid være møkkete på magen og alt det andre som følger med... Og så er det jo ting jeg vil gjøre til høsten som kan bli vanskelig med stor mage. Men det passer jo aldri heelt å være gravid/ få barn; med førstemann ble jeg gravid på høsten og vi hadde planlagt èn utenlandshelg sommeren etter. Dere kan jo gjette når termin var... (ikke at jeg angrer asså!)

Er det flere som vingler litt hit og dit?

Skrevet

Kjenner igjen det å ville så gjerne og igjen ikke. Har to barn fra før, som nå begynner å klare seg mer selv. Å skulle da starte på igjen med alt det innebærer er litt skremmende tanke noen ganger, men så er det så mye kos med baby, så det er på en måte litt opp og ned. Men hadde vi ikke ønsket det så hadde vi jo ikke prøvd så lenge og aktivt som vi gjør, så nr 3 er absolutt ønsket.

Men viser det seg at vi ikke får det til dette året her får vi se om vi kanskje lar det bli med de to vi har. Vil ikke at det skal bli alt for mange år mellom nummer 2 og 3. Vi føler oss ganske så heldige med de to vi har, så går ikke i kjelleren om det viser seg at vi ikke får flere

Skrevet

Hvor stor forskjell er det mellom de du har? og evt nr 3? Knerten er bare snaut to, men syns jo han er så stor å flink, så tenker veldig på at det blir rart å få en helt hjelpesløs baby igjen. Men så lenge vi ikke har rydda bort stellebord og vogn og alt sånn, håper jeg det skal gå greit å begynne på nytt igjen.

Skrevet

Eldste er 5 og minste blir 3 år snart, så blir minimum nesten fire år mellom nr 2 og 3 hvis det blir noe. Tar det som det kommer

Alltid en overgang å begynne på igjen, men går som regel overraskende fint

Skrevet

Den følelsen gikk opp for meg når jeg lå på sofaen, 1-2 måneder før termin med nr 2. Eldste satt å så på barnetv og jeg lå å halvslumret, "bråvåknet" og tenkte hva i h***%# har jeg gjort? Nå når 2,5 åringen endelig klarer seg litt mer selv så skal jeg starte på nytt?

Litt skremmende tanke, men som dere sier så er det jo en grunn til at man prøver igjen :)

Vet ikke om jeg har en forkjølelse på vei eller om det kan være noe inni magen...skikkelig metallsmak/lukt bakerst i halsen/nesa? ;)

Skrevet

Er det klaff denne gangen er eldste nesten 7 og yngste nesten 4,5 når babyen kommer forresten(altså 5 og 7 år imellom om man tenker på årstall )

Skrevet

Da hører jeg visst til her :-) Første pp. Hadde el i går og kun sex på fredag så har liten tro på at det vil klaffe men. Har fra før en 2 åring som ble til på Pergo, får se om vi klarer det selv denne gang. Ikm 16.

Skrevet

Anonymous poster hash: 209b3...20d

Skrevet

Anonymous poster hash: 209b3...20d

Skrevet

Første prøving etter senabort i mars. IKM 17. mai, så dette blir spennende! :)

Skrevet

Har dere noen symptomer damer? Her er jeg 8 dpo idag, og det eneste "symptomet" jeg har er at jeg har utrolig kalde føtter og hender og fryser generelt mye på kveldenen. Det er så rart, for jeg er vanligvis en veldig varm person som går rundt i singlet og kort shorts på kveldene :fnise:  Leste litt om det igår og ser at det er veldig mange som blir kalde allerede i dagene før ikm, så jeg har et bittelite håp :fisk:

Skrevet

Spennende Mamma85! :)

Har ikke kommet så langt at jeg kan kjenne etter symptomer, men jeg har lært en ting når jeg har vært gravid, og det er at jeg da ikke har noen symptomer før etter ikm. Så for min del håper jeg på lite murring, stikking, ømme pupper ol før ikm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...