Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Skal gi gave for ca 1000 kr og ønsker å gi noe som han kan ha glede av i mange år frem over. Eneste han liker å drive på med er pc og andre spill maskiner, så hobby og friluft liv er det dårlig med Anonymous poster hash: f0031...3bc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Kniv Anonymous poster hash: ac43d...b3c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Kniv var ett godt forslag. Har du noen tips om butikker som selger fine kniver? Anonymous poster hash: f0031...3bc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Barbermaskin? Er ganske grønn selv:) Anonymous poster hash: a4b2d...e88
Optatium Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Jeg har kjøpt koffert til ene gutten vi skal i konfirmasjon til nå. Den andre får sølvtøy, i samarbeid med andre , slik at han får tolv t skjeer og kakespade. Jeg syns forøvrig det er rart at ingen gutter får noe form for glass eller porselen. Jeg har samlet litt hele livet, mens min mann hadde ingenting når vi møttes. Vet han har sagt at han skulle ønske han hadde meg seg noe inn i forholdet. hva med rørospledd forøvrig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå