Gå til innhold

Har noen her tatt løpetest på Løplabbet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg betalte ingenting for testen de gjorde for å finne gode sko. Da læp jeg på mølle både barbent og med ulike sko mens de filmet plus at jeg sto på glasskasse mm.

Skoene jeg ble anbefalt kostet 1600,-. Det er de beste skoene jeg noen ganger har hatt, men jeg måtte bruke ca 4 uker på å venne meg til dem da de er helt ulike alt jeg har forsøkt tidligere.

Anonymous poster hash: 78f32...da7

Må man løpe mye under testen? Er nybegynner på løping, og har elendig kondis :P er forberedt på å bruke 1500,- ca på sko, men har ikke så lyst til å bruke mer.. Hi

Anonymous poster hash: 40395...5be

Gjest flykræsj

Du løper bare helt kort stund på tredemøllen. Du trenger på ingen måte å være i form før "testen". Si at du er nybegynner, da dette har betydning for valg av sko. Si gjerne også hvor mye du kan tenke deg å bruke, slik at du ikke sprenger budsjettet ditt. Jeg tok også test på løplabbet for flere år siden. Skoene jeg fikk var veldig gode for meg og har holdt meg til det merket siden. :)

Annonse

Testen koster ikke noe så lenge du skal kjøpe sko der.

Og du løper ikke lenge, så ikke vær redd for formen :)

Er du nybegynner er det verdt turen - riktig sko er utrolig viktig.

Jeg løper endel (4-5 mil i uka) og kjøper alltid sko på løpelabbet. Har erfart at der er der folk som vet hva de prater om og som har som mål at du får riktig sko og ikke å tjene mest mulig penger.

Ikke tenk pris når du kjøper løpesko. Koster de 1600 kr så kjøp dem. Du får fort belastningsskader ved å løpe med feil sko.

Anbefaler forresten løpeprogrammene du finner på nettsiden til løpelabbet.

Jeg startet med nybegynnerprogrammet for litt over et år siden, og nå løper jeg 3-4 økter i uka med langtur på 15-20 km.

Anonymous poster hash: fd04f...2f4

Ja, jeg er opptatt av at skoene må være gode, da jeg lett får gnagesår og blemmer i tillegg til at jeg har ett kne som innimellom er uggent :) Så unner meg noen skikkelige sko, ellers går det nok dårlig med løpingen.. Blir spennende å de hva jeg ender opp med! :)

Anonymous poster hash: 40395...5be

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...