Gå til innhold

Noen flere her som lever i et platonisk forhold?

Anbefalte innlegg

Hvordan skal man klare å holde ut resten av livet? Det er som å bo med en venn. Det eneste vi gjør som er vanlig i et forhold er å sove i samme seng. Ellers er det som å bo med en venn! Herregud, et helt liv uten sex eller kjærlighet:O

Anonymous poster hash: 68b03...e47

Fortsetter under...

Min mann vil ikke ha sex. Før hadde han det noen få ganger i året for min skyld, men jeg orker ikke mase meg til sex, så da blir det uten. Har stor sexdrift og savner såklart sex, men man kan da ikke bare tenke på det når man har hus, barn og mye annet sammen. Grøsser meg ved å tenke et helt liv uten sex med et annet menneske enn meg selv, men blir nok vant til det med tiden. Ikke aktuelt å gå fra mannen forresten - både fordi jeg elsker ham, med tanke på barna og fordi man ikke akkurat får noe mer sex av å være alene og singel.

Anonymous poster hash: 14b90...063

Men hvorfor vil han ikke ha sex da? Tenner han ikke på deg? Ville følt meg veldig ukomfortabel og lite attraktiv i et sånt forhold, men virker som du har slått deg til ro med det. Hadde det vært greit for han om du hadde en annen sexpartner. Tenner han på andre? Hadde sett mørkt på et liv uten sex.

Anonymous poster hash: 9025a...9e4

Men hvorfor vil han ikke ha sex da? Tenner han ikke på deg? Ville følt meg veldig ukomfortabel og lite attraktiv i et sånt forhold, men virker som du har slått deg til ro med det. Hadde det vært greit for han om du hadde en annen sexpartner. Tenner han på andre? Hadde sett mørkt på et liv uten sex.

Anonymous poster hash: 9025a...9e4

Han klarer ikke tenne på meg. Tenner på andre ja, ha hatt flørt med to stk mens vi har vært sammen, som nesten førte til sex. Jeg ønsker ikke en annen sexpartner mens jeg er i forhold siden jeg er 100% imot utroskap, samtidig som jeg er svært lite flørtete slik at det hadde uansett blitt vanskelig å finne en annen sexpartner. Selvfølgelig ikke noe koselig med et liv uten sex, men noe må man ofre her i livet for at andre ting skal være bra. Vi har veldig godt forhold ellers, han er arbeidsom, snill, flink med hus og barn, kjærlig og kosete, det er kun selve sexen som uteblir. Vi har mye kjærestetid og slik.

Anonymous poster hash: 14b90...063

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...