Gå til innhold

Noen som jobber som kokk/servitør her? hvordan er deres hverdag som gravide?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner allerede å slite på jobb:( er bare 5 uker på vei. Men sliter med Kvalme vondt i hoftene og i beina:s som dere vet er det et ganske tungt yrke. Har dessverre mye ansvar og jobber mer enn 5 dager i uken. Hva hadde dere gjort? Blir det teit å sykemelde meg? Jeg har hatt erfaringer fra forrige svangerskap og det ble bare verre med tiden. Og at jeg fødte prematur fødsel sist gang.vgjør at jeg blir litt ekstra redd for å puche kroppen min mer. Hadde satt stor pris på svar:)

Anonymous poster hash: 4738b...bee

Fortsetter under...

Jeg er kokk og i forrige svangerskap jobbet jeg fortsatt som det ( har bytta yrke nå). Jeg jobba på en liten restaurant og opplevde at det var vanskelig å tilrettelegge. Vi hadde det veldig travelt og jobbet mye dobbelvakter. Og det var ikke alltid man fikk tid til å sette seg ned og spise. Jeg var heldig og hadde lite plager, helt til ryggen sa stopp. Da jeg var seks mnd på vei måtte jeg sykemelde meg 100 %. Har ikke så mange tips å komme med, det er ikke et yrke som passer bra sammen med å være gravid. Mye stress og på beina hele dagen, som kokk er det også mye tunge løft. Hvis du fødte prematurt forrige gang bør du iallfall være forsiktig, det å stå hele dagen eer jo en risikofaktor. Lykke til!

Blir nok 100% eller ikke noe:s det er dessverre litt vanskelig å få noen til å komme opp for å jobbe de 4.timene som er igjen av vakta for meg.

Annonse

Er du dårlig så er du dårlig. Og min erfaring er at det er ikke noen i den bransjen der som takker deg for at du står på til du knekker...

DET er sant:) takk for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...