Gå til innhold

Hvordan starte fødsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei venninne gikk en laaang tur og hadde sex etterpå (tror d er viktig å ligge en stund med gurket inni). 9 dager før termin. Fødsel startet dagen etter!

Hadde prøvd d selv hadde d ikke vært for bekkenløsninga...

Jeg prøvde modningsakupunktur, trening, lange turer, sterk mat, ble strippet og til slutt satt igang. Denne gangen holder jeg meg til turer og avslapping, så får vi se:)

Bare ikke hør på de som sier at lakserolje gjør susen. Det kan gjøre at babyen bæsjer i forstervannet og det vil du virkelig ikke.

sengekos gjør nytten :) funket fint her også! prostaglandin (som finnes naturlig i sæd) er også det de bruker for å sette i gang fødsel på sykehuset :) forskjellen er bare mengden prostaglandiner. må kanskje ha sex noen ganger for at det skal funke ;)

Jeg hadde alltid hørt at sengekos, aktivitet og sterke krydder skulle sette fart på sakene.

Jeg hadde sex stort sett hver dag (noen ganger flere ganger for dagen), gikk tur hver dag og spiste mye krydder, uten at det hjalp.

Jeg ble satt i gang på dag 16, datteren min kom på dag 17...

Annonse

Veldig forskjellig...

Men to stk satte Modningsakuounktur fødsel igang en uke før termin.

Med tre stk har sex startet/forsterket riene.

Den som kom 3 uker før termin kom etter mye stress under husbygging.' Men stress anbefaler jeg ikke! Kroppen var ikke klar psykisk for å få en baby... Husker det var helt ansurd på fødestuen. Jeg var ikke klar, men der kom det en baby...

Vil anbefale ro, psykisk fokus på annet og kos deg. Ikke lett. Men jeg har bestemt meg nå at nå er det nok med det stresset før fødsel ;)

Jeg ble satt i gang på sykhuset, men kom igang av "meg selv". Her var det stripping, litt vanskelig å få til selv da, bryststimulering med brystpumpe en halv time på hvert bryst og klyster. Kanskje noe kan prøves? Men da dette ble gjort var jeg moden og hadde 3cm, men riene var ikke i gang..

Anonymous poster hash: d4106...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...