Husbygger Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Jaja, så myr for å prøve å gjøre ting rett i forhold til "garderobe regler". Er på tur til Kr.sand i helga, ungene har gledet seg til å gå i badeland. Pga kronisk sykdom som forverrer seg i kaldt vann så skulle jeg bare se på de mens pappaen badet med de og ikke minst følge 3 klassingen i jente garderoben. Men neida, her måtte de ha billet av alle som skulle inn i badeland. Jeg sa de kunne få se gjennon bagen og veska for å forsikre seg om at jeg ikke hadde gjemt badedrakten min der. Men nei, det gikk ikke. Så for å sitte å se på de må jeg da betale 200 kr!! Så det endte med at jenta ble med guttene i garderoben og jeg gikk tilbake på hotellet. Egentlig en prinsipp sak at jeg ikke betaler de 200 kronene. Har aldri opplevd å måtte betale i andre badeland/svømmehaller for å sitte å se på de!! Får nyte freden og roen noen timer på hotellet jeg da......!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Hmm, jeg har omvendt erfaring, skal man inn i badelandet må man løse billett, det er vel ganske vanlig? Men om jeg var dere ville jeg jo mye heller dratt til Aquarama nede i byen, der er det varmt vann i alle bassengene Anonymous poster hash: 6d6a3...0ea
Gjest ronja røverdatter Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Selvfølgelig må alle ha billett. Og jeg hadde aldri sendt min tredjeklassing i herregarderoben for å spare 200 kroner. Det å være i et badeland er ikke bare for å være i vannet, men for å være der inne.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Og en tredjeklassing som ikke er i stand til å skifte i egen garderobe, har et stort problem.
Husbygger Skrevet 26. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2014 Nå er det aquarama håndballcup her nede i helga, da er det bading for de som deltar i den i aquarama. Derfor vi ikke gikk der! Jenta klarer seg egentlig fint i garderoben alene, mem når hun aldri har vært en plass før så er det greit å ha med en voksen første gang. Derfor endte hun opp i garderoben med guttene. Som sagt så har jeg aldri opplevd andre plasser at jeg må betale for å sitte å se på de som bader! Om så var så kunne jeg jo gått ut igjen etter hun var ferdig i dusjen. Men jeg måtte da betalt 200 kroner for å hjelpe henne i dusjen, tull!
Husbygger Skrevet 26. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2014 Ronja røverdatter Hun klarer seg fint i garderoben alene, men første gang på ny plass så er det alltid greit å ha en voksen (eller en venninne) med i garderoben. Ting føles litt tryggere for ungen sin del når de er to, hun er fryktelig sjenert så hun hadde aldri turt å spørre noen andre om hvor doen er hvis den er litt "gjemt" osv.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Synes ikke det er rart at alle må løse billett i et badeland. Ellers er det jo felles garderobe i badelandet, så det er ikke noe problem. (Seperate dusjer selvfølgelig, men en 9-åring klarer jo fint å dusje selv) Anonymous poster hash: 6425e...8cc
Husbygger Skrevet 26. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2014 Det kunne vel de menneskene vi spurte sagt til oss at det er felles garderober. Vi aner jo ikke, vi har aldri vært der før!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Billett gjelder da for alle samme om du skal se på eller bade. Du som er vanskelig! Anonymous poster hash: 21806...4bc
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 Selvfølgelig må alle ha billett.. det er da ikke noe som helst rart med det. Tenk alle diskusjonene om det ikke var sånn. Og en jente i tredje klasse er for stor til å være med i guttegarderoben. Ubehagelig for både henne og guttene. Anonymous poster hash: ac956...777
Husbygger Skrevet 26. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 26. april 2014 Men hvis det er sånn som noen sier her at de har felles garderobe/avkledningsrom men forskjellige dusjer. Hvorfor kunne da ikke de som jobber der sagt det? Da hadde det jo aldri vært ett tema engang, for jenta klarer jo å dusje selv. Men det er skummelt å gå inn i en garderobe helt alene for første gang når hun ikke vet hvor ting er osv. Men jeg holder forsatt på mitt, syns det er teit å måtte betale for å se på at noen bader. Har aldri opplevd det før!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Nei for de skal ta alle på ordet forde de bare skal "se". De har sikkert nok mennesker til å passe på de som bare "ser". Bruk hodet litt da Hi. Må du ha billett for å komme så klart du må betale! Anonymous poster hash: 21806...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå