Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Jeg rundvasket til jul og det var veldig nødvendig! Men er det noen som rundvasker flere ganger i året? Andre enn min mormor;) hun er en klassisk 50-talls husmor og rundvasker flere ganger i året. Jeg vasker litt her og litt der når det trengs men å rundvaske hele huset 2x i året-det gidder jeg ikke. Har jo tusen ting som må gjøres ute også. Anonymous poster hash: 3c3c9...f22
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Jeg skal ha nå i midten av mai Anonymous poster hash: 1f48b...7a8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Tar ikke rundvask, kun der jeg ser er nødvendig, men jeg tar lister og annet sånn innimellom så går jeg gjennom garderobene til barna og fjerner klær som har blitt for små og da støvsuger jeg skapende. Å jo jeg vasker vinduene. Anonymous poster hash: d153b...c8c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Har aldri rundvask jeg. Har vaskehjelp to ganger i måneden og hun tar et rom ekstra godt hver gang hun er her, på den måten blir alle rommene vasket skikkelig ned på rundgang og jeg trenger aldri ta nedvask Men har jo en runde med rydding og vasking i kjøkkenskap o.l. ved behov da. Anonymous poster hash: bcefd...efb
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Jeg har ikke rundvask til jul, men tar det nå på våren. Synes det er deilig å kunne slå opp vinduer og sørger på vid gap når jeg skal vaske ned. Anonymous poster hash: f6f07...cef
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Jeg har også bare rundvask om våren, men hva inneholder egentlig en rundvask? Jeg tenker på rydding og vask av skap, vinduer, bak vaskemaskinen/tørketrommelen, rydding av kjeller, klær osv. Vasker aldri vegger og tak (annet enn der det søles.) Gulv og flater tas jo alltid uansett, så det høres alltids med i en rundvask, men ellers i en vanlig helgevask også. Hva er kriteriene for rundvask? Anonymous poster hash: 565b7...11b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Har aldri hatt "rundvask", det har jeg rett og slett ikke energi til. Men jeg ser jo at det burde vært gjort, fant faktisk spindelvev i taket flere steder idag, og listene mine er mer grå enn hvite.. Blæ, jeg hater å vaske, tar jo flere uker å rydde skaper og vaske. Anonymous poster hash: e6bbf...7cb
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Har en rundvask hver vår når den første pollensesongen har gitt seg. (En liten tid han er litt bedre og tar jeg rundvask da så er han litt bedre lengre. Nytter ikke midt i pollensesongen) Har ikke så nøye vask til jul, selv om det er rundvask da også. Blir jo ikke så ille når jeg har gjort det på våren/sommeren. Anonymous poster hash: 13270...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå