Gå til innhold

Hva er det fineste engelske guttenavnet du vet som også passer i Norge

Anbefalte innlegg

Venter en gutt om 4 måneder og da mannen min er fra Scottland så ønsker vi et engelsk navn men som også passer i Norge da det er her vi skal bo.

Vet jo om mange navn som passer slik som Jacob, Jonathan, Christopher og slike navn, men vi ønsker noe litt mer uvanlig.

Personlig liker jeg f.eks Jackson og James veldig godt, men synes ikke disse passer i Norge.

Anonymous poster hash: bad80...79e

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er enig i at James fungerer dårlig i Norge. Møtte en som het James-NorskNavn en gang. Vet også om en som heter NorskNavn-Charles. Litt rart, ikke ideelt, men man blir fort vant til det, også.

Elliot er litt fint, i grunn:)

Anbefaler å ta en titt på siden nameberry.com, fant den her om dagen, og synes det er mye fint der, selv for norske;)

Ellers kan jeg foreslå (har ikke én favoritt):

Edward (ikke så uvanlig, da)

Wilfred

Wilmer

Samson

Melvin

Anonymous poster hash: 5e8c7...d97

TS her - tusen takk for tipset om nameberry.com, der må jeg nok ta en titt.

Gulliver - er det alvorlig ment?  beklager, men den måtte jeg bare smile av. Blir nok ikke noen Gulliver nei, hihi.

Edvard likte jeg godt, selv om det ikke er så uvanlig, det burde jeg jo klart å komme på selv. Ellers hørtes jo Wilmer ut som et flott navn, det likte jeg særdeles godt. Falt liksom litt pladask for det navnet. Kan se for meg en liten krabat som stabber rundt og heter Wilmer.

Tar gjerne imot flere forslag.

Ja, Gulliver var alvorlig ment. Falt for navnet etter at skuespillerne Damian Lewis og Gary Oldman begge fikk sønner med det navnet.

Lykke til med navnejakten.

Anonymous poster hash: 592d8...e38

Annonse

Takk for alle forslag, smiler litt av Charlie da vi har en Golden Retriever med det navnet, hehe. Flott navn, men for meg så er det da et hundenavn.

Finley var jo litt artig, det likte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...