Gå til innhold

Fineste campingplassene MED finkornet strand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst maks 3t kjøretur fra Oslo og sørover :) noen som vet om noen?

Anonymous poster hash: e622d...f6a

Skrevet

Campingplassen som ligger ved Ringshaugstranda i Tønsberg. Husker ikke hva den heter.

Anonymous poster hash: edad6...b2f
Skrevet

Er selv nærmest vokst opp på Oddane Sand Camping i Nevlunghavn (ikke så langt unna Larvik)

Og jeg elsker stranda der :) det er mange campingplasser i område med fine sandstrender.

Skrevet

Var akkurat den jeg tenkte på men sto helt stille hva den het.var der mye som unge

Skrevet

Takk :) gikk inn på nettsiden, og ser på hyttene. Tenkte å leie hytte i 1 uke :) men er disse hyttene på selve plassen? På bildene ser det ut som at de ligger andre steder :)

Skrevet

Takk :) gikk inn på nettsiden, og ser på hyttene. Tenkte å leie hytte i 1 uke :) men er disse hyttene på selve plassen? På bildene ser det ut som at de ligger andre steder :)Anonymous poster hash: e622d...f6a

Hvis det er Oddane du tenker på så er hyttene på plassen ja, men de ligger på fjellet som "omringer" plassen. Dere vil ha utsikt over selve campingplassen, stranda, og havet.

Skrevet

Åh høres fint ut! Takk for tipset, skal definitivt se nærmere på det! :)

Skrevet

Oddanesand, omlistranda og de fleste i Larvik har veldig fine strender og campingplasser.

Selv har jeg hytte mellom de to første og vi dro mye til begge to når jeg var yngre. På omlidstranda er det ofte litt varmere vann siden den ligger litt mer i lee, men med greit sommervær er det ganske likt. På omlidstranda er det litt trær og grønnelungere innimellom slik at en ikke føler det bare er rader på rader med campingvogner. Men det er en digerr campingplass, det er de begge.

Mye fine turområdere hos begge. Ikke lang vei til stavern og larvik heller om dere vil finne på noe annet. Folvik parken ere også ikke langt unna. Høyt og lavt klattrepark er ca 40min unna tror jeg. Så liker dere slikt er det overkommelig vei dit også.

Fra Helgeroa som er kort vei fra begge steder så kan dere ta turen ut til forskjellige øyer om dere vil gå turer eller dra til Langesund. Koselig liten ferje, mine unger syns det er stas å ta turer for å spise is i langesund, sitte i byen og se på alle menneskene og ta turer gjennom alle øyene.

Anonymous poster hash: 568b9...2db

Skrevet

Takk for kjempefine tips :) Kanskje du vil leie ut din hytte en uke i juli? ;) hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...