Gå til innhold

Har butikken eller jeg rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte et spisebord m/6 stoler i en populær serie på bohus. Kjøpte utstillingsmodellen til nedsatt pris. Spurte om klaffer fulgte med. Fikk ett diffust svar; virket ikke som den jeg snakket med visste. Fikk beskjed om at de måtte kjøpes utenom, men han visste ikke prisen/kunne ubdersøke det... Etter noen mnd, skulle jeg undersøke prisen selv, og finner ut at klaffene skulle fulgt med.

Ringte bohus; han ubdersøker og ringer meg opp dagen etter. De har ikke klaffene, ei heller kan de bestilles. Vi fikk ikke opplyst at klaffene ikke fulgte med, ei heller at prisen var satt mye ned pga det også i tillegg til at det er utstillinga. Fikk beskjed om at dersom en kunde skulle kjøpe ett slikt bird men ikke ville ha klaffene skulle vi få beskjed. Som om det skjer? Alle vil vel ha med det som skal følge med...

Sa bare ok å la på, men føler meg "lurt". Har behov for klaffene, og ingen mulighet for å kjøpe disse som jeg trodde var ekstratilbehør!!!! Jeg mener bohus må ordne opp, å skaffe klaffene. Synes dette var dårlig service...

Eller er jeg på jordet??:/

Anonymous poster hash: 9372a...77b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er litt sånn at når man kjøper utstillingsvarer kjøper man varen 'som den er', så tror ikke du har noen sak her. Men jeg kan godt ta feil her altså, så vi får se om noen andre svarer.

Anonymous poster hash: c00e1...f2e

Skrevet

Min mann jobber på Bohus. Han sier at det er bohus sin feil og at de må ordne opp. De skulle ha opplyst om at den var nedpriset pga at det manglet ileggsplater. Noe de ikke gjor. Stå på ditt . Krev det du har krav på..

Anonymous poster hash: 06616...354

Skrevet

Vet ikke hvem som har rett. Men hvis de sa det var ekstra utstyr også plutselig får beskjed om at det er umulig å få tak i burde de finne en løsning på dette. Skjønner at du følte deg lurt.

Anonymous poster hash: 8c98e...700

Skrevet

Jeg hadde ikke gitt meg på det! Klaffene skal følge med, ferdig med det! Ring tilbake og krev at du får klaffene. Så får de heller selge et bord ekstra billig uten klaffer.

Anonymous poster hash: 25e34...b0a

Skrevet

Men når jeg får beskjed om at de må kjøpes utenom, så er jo det feilaktig opplysning. Da hadde jeg faktisk kjøpt flonke nytt! Har jo ikke plass til alle rundt bordet ved selskap. Jeg står med ett bord nå som jeg trodde kunne bli større... Surt når jeg la igjen 30.000,- hos dem. (Kjøpte masse møbler)...

Skrevet

Takk for svar! Skal dr innom imorgen... Samboern min ble meget irritert, og skal stå på sitt. Jeg er ikke like tøff:/

Skrevet

Hei! Jeg tenker at du i første omgang skulle fått dette helt klart når du kjøpte bordet og i andre omgang heller ikle ventet mange mnd med å ta det opp med dem igjen. Med det sagt, så driver jeg butikk selv og hadde prøvd å ordne dette iom at det var uklart fra butikkens side. Gå innom dem i morgen med en høflig tone hvor du forklarer rolig at du virkelig trenger klaffene :-)

Skrevet

Hei! Jeg tenker at du i første omgang skulle fått dette helt klart når du kjøpte bordet og i andre omgang heller ikle ventet mange mnd med å ta det opp med dem igjen. Med det sagt, så driver jeg butikk selv og hadde prøvd å ordne dette iom at det var uklart fra butikkens side. Gå innom dem i morgen med en høflig tone hvor du forklarer rolig at du virkelig trenger klaffene :-)

Grunnen til at jeg venta, var fordi behovet

for klaffene ikke var der før nå, og delvis fordi det har ikke passet seg økonomisk sett å kjøpe de før nå. Jeg trodde jo at dette var ekstra tilbehør, så da er det jo klart at jeg ikke stresser med å undersøke dette? Stolte jo på at den jeg snakket med om at dette måtte kjøpes utenom!

Håpet de ordner opp, men avdelingen her jeg bor er kjent for dårlig kundebehandling...

Skrevet

Takk for svar! Skal dr innom imorgen... Samboern min ble meget irritert, og skal stå på sitt. Jeg er ikke like tøff:/

Hehe slik er jeg og, la mannen/ samboer ordne opp, du skal se dere drar ut fra bohus med gratise klaffer i morgen, noe må jo mennene brukes til :)

Lykke til.

Skrevet

Hvordan gikk det med klaffene ??

Anonymous poster hash: 6628a...8f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...