Chl85 Skrevet 25. april 2014 #3 Skrevet 25. april 2014 Ja det er som hvite tennissokker og sandaler i mine øyne . Bruk heller nude tynnstrømpebukse eller noe, hvis du ikke liker å gå med bare bein i ballerina sko.
Serepta Skrevet 25. april 2014 #4 Skrevet 25. april 2014 Huff ja. Sokker i sin helhet er fyfy i ballerinasko etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #6 Skrevet 25. april 2014 Ja, fy! Også barbeinte føtter i ballerinasko er fy-fy! Anonymous poster hash: 512a1...6ec
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #7 Skrevet 25. april 2014 Jeg hadde ikke reagert på det om skoa også var hvite.. Syns det er mye "styggere" med hvite sko og svarte sokker, jeg da, for kanten på sokken syns jo over skoen.. Anonymous poster hash: 77c62...6cb
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Kommer an på sokken. En vanlig sokk JA. En lav blondesokk med en sløyfe og litt pynt er lov i MIN verden. Men nå bryr jeg meg fint lite hva bedreviterne som faktisk ikke har peiling på mote men bare har en sterk mening om hva som er harry mener. Ofte så er det jo mennesker som er for tradisjonell, kjedelig og redd for å skille seg ut som mener mye om andres påkledning. Her er det masse forskjellige tekstiler, print og utradisjonell kombinasjon av plagg. Og jeg får masse spørsmål om jeg kan hjelpe venner og kollegaer om å finne en ny stil. Våg å være anderledes og kjør på er min oppfordring. ;-) Anonymous poster hash: eafe7...f74
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #9 Skrevet 25. april 2014 Jeg hadde ikke reagert på det om skoa også var hvite.. Syns det er mye "styggere" med hvite sko og svarte sokker, jeg da, for kanten på sokken syns jo over skoen..Anonymous poster hash: 77c62...6cb Nå leste jeg "ballerina" sko, da syns jeg det er best uten sokker. Så får meg slike lave sko ala lave converse osv da jeg svarte Anonymous poster hash: 77c62...6cb
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #10 Skrevet 25. april 2014 Hva "kan" man ha oppi lave sko da? Syntes det er ekkelt å gå barbeint... Anonymous poster hash: e475d...abb
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #11 Skrevet 25. april 2014 Hva "kan" man ha oppi lave sko da?Syntes det er ekkelt å gå barbeint... Anonymous poster hash: e475d...abb Helt enig. Det er ekkelt og føttene svetter og kommer du barbeint i ballerina sko hos meg, får du pent ta med deg sokker. Anonymous poster hash: 512a1...6ec
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #12 Skrevet 25. april 2014 Ballerina sko er jo åpen over vristen, så da ser det teit ut med sokker oppi. Men ved vanlige småsko er det jo greit med ankelsokker. Det finnes noen tynne nylonstrømper som bare går over tærne under foten og hælen. kjøpte slike på h&m Anonymous poster hash: 95c95...e21
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #13 Skrevet 25. april 2014 Hva "kan" man ha oppi lave sko da?Syntes det er ekkelt å gå barbeint... Anonymous poster hash: e475d...abb Helt enig. Det er ekkelt og føttene svetter og kommer du barbeint i ballerina sko hos meg, får du pent ta med deg sokker. Anonymous poster hash: 512a1...6ec Jeg lurer litt på hvor skitne du tror folk er på beina? Jeg dusjer hver kveld og er selvsagt ren på føttene selv etter at de har vært i sko hvorfor er det mer hygienisk med sokker som har vært i sko enn bare føtter? Anonymous poster hash: d6acf...fb9
amandine Skrevet 25. april 2014 #14 Skrevet 25. april 2014 Hvis du ikke vil gå barfot kjøper du steps. Det finnes overalt i alle kjedebutikker og også i matbutikker stort sett.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #15 Skrevet 25. april 2014 Har alltid med meg sokker når jeg går barbeint i ballerinasko. Hvis man har trasket hele dagen barbeint så kan føttene lukte øott Anonymous poster hash: a5a7a...73a
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #16 Skrevet 25. april 2014 Hva "kan" man ha oppi lave sko da?Syntes det er ekkelt å gå barbeint... Anonymous poster hash: e475d...abb Helt enig. Det er ekkelt og føttene svetter og kommer du barbeint i ballerina sko hos meg, får du pent ta med deg sokker. Anonymous poster hash: 512a1...6ec Jeg lurer litt på hvor skitne du tror folk er på beina? Jeg dusjer hver kveld og er selvsagt ren på føttene selv etter at de har vært i sko hvorfor er det mer hygienisk med sokker som har vært i sko enn bare føtter? Anonymous poster hash: d6acf...fb9 Om du ikke pleier å bruke sokker i skoene betyr det at du svetter i skoene (hver dag, i ukevis). De rene bena dine blir da skitne om du går barføtt i disse "utsvettede" skoene.... Sånn tenker jeg ihvertfall.... Anonymous poster hash: e475d...abb
Gulljnta Skrevet 25. april 2014 #17 Skrevet 25. april 2014 Bruker sånne steps, går bare litt over hælen og tærne så den viser ikke i ballerina sko. Og du slipper svette føtter.
Hønemor30 Skrevet 25. april 2014 #18 Skrevet 25. april 2014 Bruker også steps. Genialt. I tillegg bruker jeg alltid fresh såler i sommerskoene. Bytter jevnlig. De får du i alle butikker som selger sko stort sett
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #19 Skrevet 25. april 2014 Sånne sokker som dette får du kjøpt overalt, i alle slags farger og tykkelser, med eller uten blonder på osv. Sånne bruker jeg i ballerinasko om sommeren. http://reimers.com/no/for-kvinner/sokker-str%C3%B8mper/sokker-vogue-cotton-steps-32722#.U1oswPl_uSo Anonymous poster hash: b40ca...b6d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #20 Skrevet 25. april 2014 Hva "kan" man ha oppi lave sko da?Syntes det er ekkelt å gå barbeint... Anonymous poster hash: e475d...abb Helt enig. Det er ekkelt og føttene svetter og kommer du barbeint i ballerina sko hos meg, får du pent ta med deg sokker.Anonymous poster hash: 512a1...6ec Jeg lurer litt på hvor skitne du tror folk er på beina?Jeg dusjer hver kveld og er selvsagt ren på føttene selv etter at de har vært i sko hvorfor er det mer hygienisk med sokker som har vært i sko enn bare føtter?Anonymous poster hash: d6acf...fb9 Om du ikke pleier å bruke sokker i skoene betyr det at du svetter i skoene (hver dag, i ukevis). De rene bena dine blir da skitne om du går barføtt i disse "utsvettede" skoene....Sånn tenker jeg ihvertfall.... Anonymous poster hash: e475d...abb Men er det virkelig så stor forskjell om man har sokker på eller ikke? Jeg svetter faktisk ikke på bena enten jeg går barbeint eller ikke. Er det helt unormalt altså? Har aldri skjønt det hysteriet med bare føtter. Anonymous poster hash: d6acf...fb9
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #22 Skrevet 25. april 2014 Hva "kan" man ha oppi lave sko da?Syntes det er ekkelt å gå barbeint... Anonymous poster hash: e475d...abb Helt enig. Det er ekkelt og føttene svetter og kommer du barbeint i ballerina sko hos meg, får du pent ta med deg sokker.Anonymous poster hash: 512a1...6ec Jeg lurer litt på hvor skitne du tror folk er på beina?Jeg dusjer hver kveld og er selvsagt ren på føttene selv etter at de har vært i sko hvorfor er det mer hygienisk med sokker som har vært i sko enn bare føtter?Anonymous poster hash: d6acf...fb9 Om du ikke pleier å bruke sokker i skoene betyr det at du svetter i skoene (hver dag, i ukevis). De rene bena dine blir da skitne om du går barføtt i disse "utsvettede" skoene....Sånn tenker jeg ihvertfall.... Anonymous poster hash: e475d...abb Men er det virkelig så stor forskjell om man har sokker på eller ikke? Jeg svetter faktisk ikke på bena enten jeg går barbeint eller ikke. Er det helt unormalt altså? Har aldri skjønt det hysteriet med bare føtter. Anonymous poster hash: d6acf...fb9 Svetter du ikke på beina med bare føtter i ballerinasko? Jeg gjør hvertfall det, og om jeg ikke bruker steps i slike sko er skoene ødelagt for mine del. Da stinker de jo og føttene mine vil gjøre det samme hver gang jeg går med de skoene. Og jeg er ikke en som svetter noe særlig generelt. Anonymous poster hash: 948c2...6c6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2014 #23 Skrevet 25. april 2014 Svetter du ikke på beina med bare føtter i ballerinasko? Jeg gjør hvertfall det, og om jeg ikke bruker steps i slike sko er skoene ødelagt for mine del. Da stinker de jo og føttene mine vil gjøre det samme hver gang jeg går med de skoene. Og jeg er ikke en som svetter noe særlig generelt. Anonymous poster hash: 948c2...6c6 Nei, jeg gjør ikke det. Det er ganske uvanlig altså? Eneste skoene jeg må ha sokker i er joggesko, for da trener jeg jo og blir selvsagt svett på føttene også. Men ellers har jeg aldri kjent lukt fra hverken føtter eller sko, ikke er jeg klam eller svett heller. Men om illeluktende føtter er et så stort problem skjønner jeg litt bedre at man kvir seg for å gå barbeint hos andre. Anonymous poster hash: d6acf...fb9
Mandala Skrevet 25. april 2014 #25 Skrevet 25. april 2014 Ja, fy! Også barbeinte føtter i ballerinasko er fy-fy! Anonymous poster hash: 512a1...6ec Hva gjelder da? Steps eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå