Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare lufte meg litt med dere. Vi var førstegangs prøvere i jan februar 2011- med neg resultat. Så måtte vi vente med å komme i gang med fryseforsøk. Og vi ventet lenge, til slutt måtte jeg ta testen og den var pos. :-) Skjønner fortsatt ikke hvordan dette skjedde, siden vi ikke hadde oss rundt eggløsning dager, men noen dager senere. Vi fikk vår mirakel gutt i jan 2012. I februar i år var vi på fryseforsøk og resultat var neg igjen. Nå har vi tenkt å starte på nytt, mensen skulle startet på tirsdag og jeg ringte til sykehuset og de sa at det var plass til oss. Men i dag er det allerede torsdag og jeg har ikke enda begynt å blø. Det er veldig sjelden at jeg har syklusen over 28 dager. Jeg har tatt testen og den var neg. Og vanligvis har mensen startet rett etter jeg har tatt testen. Vi har hatt oss og det pleier å framskynde men ikke denne gangen. Har vi klart det på egenhånd allikevel? Denne mnd hadde vi heller ikke oss før mange dager etter eggløsning. Jeg skjønner ingenting :-) og jeg vil ikke håpe eller. Orker egentlig ingen flere neg tester, blir så utrolig lei meg hver eneste gang.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136888-naturlig-allikevel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tiina, kjedelige greier,vært m på det noen ganger jeg og. Og etter 3 ivf forsøk har syklusen plutselig blitt nesten en uke forlenget, begynt å følger nøye m på når jeg har el m temp måler så jeg slipper å lure lenger. Lykke til m forsøket, håper du får en positiv test før sommeren :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...