Gå til innhold

Noen som har "problemer" med en litt for snakkesalig jordmor?

Anbefalte innlegg

Gir litt opp. Var i dag på svangerskapskontroll hos jordmor. Veldig hyggelig dame og dyktig og alt det der, men jeg blir så oppgitt av at hun nesten alltid er forsinket med timene sine og at hun prater om alt mulig! Og med alt mulig mener jeg ikke noe som er relevant for timen min i det hele tatt. I dag måtte jeg si til henne at jeg ikke er i form og vil helst bare hjem, så at det var fint hvis vi kom i gang med selve kontrollen...

Flere med samme "problem"? Jeg kan selvsagt bytte jordmor, men det er ikke sååå mange kontroller igjen forhåpentligvis. Er i uke 29.

Anonymous poster hash: 9ef4f...79b

Anonymous poster hash: 9ef4f...79b

Fortsetter under...

Jeg går kun til fastlege og gyn på sykehuset, men savner faktisk en jordmor som har litt mer tid til å prate om alt mulig! Grunnen til at jeg ikke orker jordmor i dette tredje svangerskapet, er at jeg allerede har gått til kontroll annahver uke siden 1.tri og gidder ikke flere avtaler. Fra nå er det i tilegg ukentlig... Så hadde blitt gal om jeg måtte ha flere kontroller ;)

Du må vel ikke gå til jordmor? Kan vel også velge å kun gå til lege..??

Joda, går til lege også, men hadde i starten tenkt på hjemmefødsel og denne jordmoren kan være med på det. Nå har jeg i grunn gått litt bort fra det pga. dårlig form og litt usikker på jordmoren generelt, så da blir det nok sykehus.

Anonymous poster hash: c14cb...f08

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...