Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe symptomer da? Her stikker det litt i venstre eggstokk, men det kan jo være hva som helst :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ømme pupper men det er vel normalt før mensen, men litt rart i å med at jeg nesten ikke har følelser i dem. Å litt murringer:)

Skrevet

Spennende da! Kan du huske om du var sånn når du var gravid sist? er jo en uke igjen til ikm her, så er nok tidlig med symptomer..

Skrevet

Hadde veldig ømme pupper

Men var så syykt trøtt.

Å er ikke så trøtt nå:/

Skrevet

Men uansett tviler på det blir noe vi hadde bare sex en gang:p så har egentlig ikke fortjent det:O

Skrevet

hehe, man vet aldrig. vi hadde bare sex 2 ganger sist, men jaggu satt den :P

Skrevet

Lyste det gravid, skulle det stå.

Litt trøtt og litt ør en tidlig morgen på kontoret :)

Det er nok kanskje for tidlig ja kvitrebekk, men man MÅ jo teste tidlig når man leser om alle som er så heldig å få positive tester 9 dpo. Lykke til :)

Første versjon var riktig; 'Jaggu lyste det ikke gravid mot meg' betyr at det lyste gravid mot deg. Det er et uttrykk, en slags ironi. Som i 'Du er gravid, ikke sant?'

Og gratulerer :)

Hilsen filolog

Anonymous poster hash: 62835...e9a

Skrevet

Enig med Filolog :) Leste det også sånn!!

Anonymous poster hash: c9bd1...463

Skrevet

Hehe ja jeg vet at det egentlig var riktig, men siden clearblue lyser enten gravid eller ikke gravid så ordla jeg meg litt klønete :)

Skrevet

Ja, jeg måtte lese det to ganger :)

Anonymous poster hash: c9bd1...463

Skrevet

Har kommet brunaktig slim på papiret ved tørk i dag, så regner med håpet er ute nå... I morgen starter nok tanta for fullt.... :(

Skrevet

Kommer nok her å snart. Mens smerter Så d holder:/

Skrevet

Så kjedelig :( Masse lykke til neste måned.

Skrevet

Syn det, Håpefull! Masse lykke til neste pp :) Den sitter snart skal du se <3

Skrevet

Ja skal teste neste månde så jeg vet når el er:) å håper det klaffer snart for alle sammen:) har ho ikm

Om 2-3 dager men føler tr kommer strax.

Skrevet

Her kom plutselig mensen i dag så el var nok den første gangen jrg trodde. Men det er helt greit, hadde ikke regna med at det skulle gå denne mnd. Lykke til jenter!

Skrevet

Det var dumt Krumelur!  Her er alle symptomer borte, både på en eventuell graviditet og på at tr er på vei.

Skrevet

Skal ta en test i morgen for gøy:p lurer på resultate:)

Skrevet

Tr kom i dag her. :(

Jaja, så er det i gang med neste pp... nå begynner jeg å bli noe lei og utålmodig.....kan det ikke bli vår tur snart....

Skrevet

Tr kom i dag her. :(

Jaja, så er det i gang med neste pp... nå begynner jeg å bli noe lei og utålmodig.....kan det ikke bli vår tur snart....

Det var dumt! Kjenner meg igjen i det du skriver. Er flere rundt meg som kommer med nyheter om at de venter barn, er glad på deres vegne men det blir ekstra sårt å ikke få det til selv.

Skrevet

Testet på nytt i dag (unødvendig - I know). Den var jo selvfølgelig neg. 10 dpo. Så vanskelig å la være å teste! Sukk. Kjenner jeg er litt ambivalent til å være prøver igjen. Det tok 2,5 år sist og jeg kjenner at tanken på hva som kan ligge fremfor meg skremmer litt. :/

Skrevet

Jeg er og veldig spent!! Men tror egentlig ikke det går denne mnd... Skal på gu undersøkelse til fredag, så får se hva de sier.

Jeg har alltid masse symptomer før tr kommer. Kvalm, tissetrengt, murring og oppblåst i magen, ømme bryster, sensitiv luktesans og alltid trøtt.... Hvordan kan jeg vite hva som er symptomer på at jeg er gravid?

Skrevet

Nå neste pp, tror jeg verken jeg kjøper inn graviditetstester eller el tester....jeg blir så frustrert av alle disse negative testene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...