Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Perioden mellom el og ikm kalles lutealfasen. Alt mellom 10 og 16 dager regnes som normalt, men er lutealfasen kortere enn 12 dager kan det være vanskeligere å bli gravid. Lutealfasen må være lang nok til at et befruktet egg rekker å feste seg skikkelig i livmorveggen før det blir skylt ut med menstruasjonsblodet.

Dersom det stemmer at du hadde eggløsning 15 og mens 25 har du en lutealfase på 8 dager, da selve el-dagen og dagen du får tr ikke skal regnes med. Det er ikke sikkert legen hadde rett.

http://hvordanbligravid.com/egglosning/lutealfasen/

Jeg tok som sakt ut spiralen 6 april hadde el positiv test 14 og 15 april negativ 16. Fikk vel ordntlig mens 26. Testet pga skulle se om d gyn sa stemte. Tenker jeg fikk mens pga tok jo ut spiralen å en gang måtte den jo komme te bake:) før jeg satt den inn har jeg ikke hatt noe problem med å bli gravid:) skjønnte litt mere nå:) takk for svar

Annonse

Mandag 19: Lillemyri (1pp etter SA), Jenta30

Tirsdag 20: Flutili (pp7)

Onsdag 21: april2011mamma (1pp etter MA)

Torsdag 22: Kelise86(første pp) ;-), Håpefull;)

Fredag 23: Thelma_86 (10pp etter SA)

Lørdag 24: Marita Madelen

Søndag 25:

Jeg har heller ikke store forhåpninger denne mnd, jeg har nettopp gått på en 10 dagers kur med voltaren, og på pakkningsvedlegget så stod det at det kunne bli vanskelig å bli gravid om man gikk på disse tablettene, så får satse på neste syklus.

Annonse

Må vel uansett hatt el nå vis ikm er rundt 22-23? Det ar vært stikking å slim noen dager. Men har ikke testa :) første månden vi prøver etter hornonspiralen. Forje månde var det ikke vits pga syklusen var ikke helt på riktig bane. Men føles bra nå så jeg håper det går:)

Ja lasta ned en sånn app i dag:) fant ut at da har jeg vist hatt eggløsning:p så vis d stemmer har jeg nok bomme godt denne mnden Så da får jeg prøve neste mnde:) men man vet jo aldri sikkert:)

Hva heter appen du lasta ned? Jeg har en som heter Maybe Baby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...