Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tr har ennå ikke annkomet.. Klarer ikke vente mere! Vil bare ha det overstått å prøve på nytt:)

Hadde ikke du ikm på søndag? Da er det jo fortsatt håp!?

Ikm i dag og negativ test. Ingen tegn til tr.

Kvitrebekk og Jenta30: Hvordan fant dere ut at dere ikke har el? Etter at jeg hadde en SA høsten 2012 har syklusen min forandret seg.

Jeg mistenkte det pga blødninger som kom hver 10. dag. hver 14. dag også plutselig hver 40. dag... and so on. Har aldri utslag på el-test og blodprøver hos legen på bestemte dager i syklusen og innvendig ultralyd bekreftet at jeg ikke har eggløsninger av meg selv.

I starten var jeg langt nede pga. dette, men jeg vet jo at det finnes hjelp å få, så selv om ting tar litt lengere tid enn vi håpa på, så har jeg fremdeles tro på at vi får det til på en eller annnen måte :)

Annonse

Jeg mistenkte det pga blødninger som kom hver 10. dag. hver 14. dag også plutselig hver 40. dag... and so on. Har aldri utslag på el-test og blodprøver hos legen på bestemte dager i syklusen og innvendig ultralyd bekreftet at jeg ikke har eggløsninger av meg selv.

I starten var jeg langt nede pga. dette, men jeg vet jo at det finnes hjelp å få, så selv om ting tar litt lengere tid enn vi håpa på, så har jeg fremdeles tro på at vi får det til på en eller annnen måte :)

Er en liten trøst i at de i det minste har funnet ut hva det er og at det finnes preparater som kan hjelpe. Lykke til!

Jenta30: Ja, vi må bare kjempe litt hardere. Jeg merker at dette sendte meg litt ned i kjelleren. Men jeg får gi det en ny sjanse neste måned og se. Jeg tok ny blodprøve i går, så det blir spennende å se hva den vise.

Thelma_86: Jeg tar blodprøver som viser progesteronnivået.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...