Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne pp er ikke helt over enda, ikm på fredag og ingen tegn til tr eller symptomer på graviditet. Brystvortene er muligens litt større, men det kan være ren innbilning. Har hatt feber og hodepine i flere dager nå, så har mine tvil på at kroppen prioriterer et svangerskap.

Annonse

Testet i dag jeg også. Blendahvitt, selvfølgelig :( Teknisk sett er det fortsatt håp da jeg har IKM på fredag- lørdag, tror jeg. 11dpo i dag. Jeg har siden slutten av forrige uke vært litt småkvalm til tider, men er redd for å håpe at det kan være noe. Spesielt siden jeg har testet negativt til nå.

Annonse

Da har jeg fått svar på blodprøvene i forhold til eggløsning. Det viser seg at jeg ikke har hatt det :( Og jeg som var så sikker på at jeg hadde det for snart 2 uker siden :( Kjenner det sendte meg rett i kjelleren. Vi har en historie som prøvere i 2,5 år med jenta vi allerede har. Tanken på å gå dette i møte igjen gjør meg kvalm! Sist gang var det ikke el som var problemet, men det må jo selvfølgelig komme i tillegg nå :(

Da har jeg fått svar på blodprøvene i forhold til eggløsning. Det viser seg at jeg ikke har hatt det :( Og jeg som var så sikker på at jeg hadde det for snart 2 uker siden :( Kjenner det sendte meg rett i kjelleren. Vi har en historie som prøvere i 2,5 år med jenta vi allerede har. Tanken på å gå dette i møte igjen gjør meg kvalm! Sist gang var det ikke el som var problemet, men det må jo selvfølgelig komme i tillegg nå :(

Uff :( Føler med deg! Det var ikke noe koselig å høre..

Hva skjer fremover nå da? Skal du utredes mer da? Håper det klaffer for dere snart <3

Og nyt den flotte jenta deres :)

Kjære kvitrebekk, jeg føler med deg og det er veldig vondt.

Jeg vil sende deg en klem!

Jeg har gått flere runder på pergo selv uten hell. Har heller ikke naturlig syklus eller eggløsning. Har fått resept på enda en runde med pergo nå, men det er veldig tungt og vondt å ikke kunne prøve på "egenhånd".

Her hos oss feiler det oss ingenting, det er bare en ubalanse i hormonene mine som de ikke helt klarer å rette opp i.

Mange gode tanker sendes din vei <3 Det blir spire i magen på både deg og meg, det er jeg sikker på. Vi må bare kjempe en litt hardere kamp for å nå målet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...