Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lyste det gravid, skulle det stå.

Litt trøtt og litt ør en tidlig morgen på kontoret :)

Det er nok kanskje for tidlig ja kvitrebekk, men man MÅ jo teste tidlig når man leser om alle som er så heldig å få positive tester 9 dpo. Lykke til :)

Første versjon var riktig; 'Jaggu lyste det ikke gravid mot meg' betyr at det lyste gravid mot deg. Det er et uttrykk, en slags ironi. Som i 'Du er gravid, ikke sant?'

Og gratulerer :)

Hilsen filolog

Anonymous poster hash: 62835...e9a

Annonse

Tr kom i dag her. :(

Jaja, så er det i gang med neste pp... nå begynner jeg å bli noe lei og utålmodig.....kan det ikke bli vår tur snart....

Det var dumt! Kjenner meg igjen i det du skriver. Er flere rundt meg som kommer med nyheter om at de venter barn, er glad på deres vegne men det blir ekstra sårt å ikke få det til selv.

Testet på nytt i dag (unødvendig - I know). Den var jo selvfølgelig neg. 10 dpo. Så vanskelig å la være å teste! Sukk. Kjenner jeg er litt ambivalent til å være prøver igjen. Det tok 2,5 år sist og jeg kjenner at tanken på hva som kan ligge fremfor meg skremmer litt. :/

Jeg er og veldig spent!! Men tror egentlig ikke det går denne mnd... Skal på gu undersøkelse til fredag, så får se hva de sier.

Jeg har alltid masse symptomer før tr kommer. Kvalm, tissetrengt, murring og oppblåst i magen, ømme bryster, sensitiv luktesans og alltid trøtt.... Hvordan kan jeg vite hva som er symptomer på at jeg er gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...