Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja lasta ned en sånn app i dag:) fant ut at da har jeg vist hatt eggløsning:p så vis d stemmer har jeg nok bomme godt denne mnden Så da får jeg prøve neste mnde:) men man vet jo aldri sikkert:)

Hva heter appen du lasta ned? Jeg har en som heter Maybe Baby

Womanlog:)

Fortsetter under...

Det blodet i slimet betyr at man er ekstra fruktbar! :)

Det vet jeg :) De påstår også at det da er rett før egget slippes. Var derfor jeg lurte på om jeg var for sent ute da vi ikke hadde sex før om kvelden. Det skal sies at vi har hatt sex annenhver dag før dette, så får satse på at det er nok :)

Tok en el test nå, og ser ut som den er positiv så da er det bare noen dager forsinket.. Kan evt hende den blir positiv i morgen. Men spm er nå, vi hadde sex i går kveld, så tenker det ikke er vits i kveld men kanskje morgen tidlig?

Hadde nok tatt en runde i morgen tidlig hadde det vært meg :)

Det hadde vært noe:p lurer på om keg innbiller meg ting nå. Får er såååå trøtt har ikke vært så trøtt påå leenge!:s veldig merkelig. Pluss at puppene er vonde noe dem ellers aldri er pga oprasjon. Å murringer stikkinger

Nederst i magen. Hmm føler meg rar

Det hadde vært noe:p lurer på om keg innbiller meg ting nå. Får er såååå trøtt har ikke vært så trøtt påå leenge!:s veldig merkelig. Pluss at puppene er vonde noe dem ellers aldri er pga oprasjon. Å murringer stikkinger

Nederst i magen. Hmm føler meg rar

Så spennende!

Annonse

Min syklus ble jo forskyvd, så er bare 1 dpo :P 

Ventetiden er det verste med prøvingen! Men det positive er at jeg og kjæresten har blitt bare enda mere knyttet til hverandre, og har gitt oss en ny piff i forholdet. Nå har har jo ikke vi prøvd lenge, for da kan det jo ha motsatt effekt. Men her er vi liksom som nyforelskede igjen :)

Dpo-land er verst!

Har dere barn fra før dere som er her? Hvor gamle er dere?

Jeg er 25, han er 24 og vi har vært sammen i 6 år. Ikke gift, men det kommer ;) hehe. Har ingen barn fra før, men har en hund som er min baby :) nettopp kjøpt oss hus som vi pusser opp, eller vi er snart ferdige!

Annonse

Jeg har enda ikke sett snurten til eggløsning, men det er jo som forventa, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og vente på videre utredning :) Masse lykke til dere andre.

Vi koser oss masse selv om vi altså, så skjer det, så skjer det, har på en måte akseptert at dette vil ta tid siden hormonene mine har tatt seg en real ferie :)

Jeg har enda ikke sett snurten til eggløsning, men det er jo som forventa, så det er bare å smøre seg med tålmodighet og vente på videre utredning :) Masse lykke til dere andre.

Vi koser oss masse selv om vi altså, så skjer det, så skjer det, har på en måte akseptert at dette vil ta tid siden hormonene mine har tatt seg en real ferie :)

Når får du utredning da?

Håper hormonene dine blomstrer opp og setter i gang systemet ditt snart. Sikkert frustrerende når systemet ikke helt henger med.

Ønsker deg masse lykke til, plutselig så skjer det! <3

Tusen takk så koselig :)

Vi står i kø på fertilitetsklinikken. Mannen har faktisk time til å sjekke svømmerne imorgen, så hvis alt er i orden med de, så får jeg en ny runde med hormonstimulering for å få eggløsning. Pergo som det heter. Da får jeg resepten på det imorgen.

Jeg tar det overraskende greit, fordi jeg prøver å si til meg selv at stress virker mot sin hensikt og gjør bare vondt verre.

Det som er mest frustrerende er at vi ikke får prøvd engang. Hadde jeg i det minste hatt eggløsning av meg selv kunne vi prøvd hver måned, men det blir vår tur en gang også <3

Vi står i kø på fertilitetsklinikken. Mannen har faktisk time til å sjekke svømmerne imorgen, så hvis alt er i orden med de, så får jeg en ny runde med hormonstimulering for å få eggløsning. Pergo som det heter. Da får jeg resepten på det imorgen.

Jeg tar det overraskende greit, fordi jeg prøver å si til meg selv at stress virker mot sin hensikt og gjør bare vondt verre.

Det som er mest frustrerende er at vi ikke får prøvd engang. Hadde jeg i det minste hatt eggløsning av meg selv kunne vi prøvd hver måned, men det blir vår tur en gang også <3

Fantastisk holdning du har <3 Da håper jeg svømmerne hans er athleter ;) Tror så positiv og herlig du tar det så ordner det seg for dere.. Og hvertfall du blir en tålmodig og snill mamma<3

Fantastisk holdning du har <3 Da håper jeg svømmerne hans er athleter ;) Tror så positiv og herlig du tar det så ordner det seg for dere.. Og hvertfall du blir en tålmodig og snill mamma<3

Tusen takk! <3

Har jo blitt noen tårer, men det er bare å få det ut, også akseptere ting som de er og håpe på det beste :)

Er veldig spent på resultatet. Han fikk vite det med en gang sa de, mens han var der, og han har time imorgen tidlig! :) :) Krysser alt jeg har for at det er verdens sterkeste soldater :)

Jeg er så heldig at jeg har 2 barn fra før, og de ønsker seg veldig en lillesøster eller lillebror. Mannen min har ingen fra før, så det blir hans første. Vi har vært samboere i 4 år og ønsker oss sårt et felles barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...