Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man finner på mye rart i disse tider....

Jeg fant ut at jeg skulle ta en EL test da jeg kom hjem fra jobb i går.... 23.30.... Den lyste veldig positiv mot meg, så jeg bare MÅTTE vekke mannen så vi kunne få oss ei runde.... Han var mildt sagt drit trøtt, og klarte så vidt å holde øynene oppe stakkar, og her driver jeg å tvinger han til å humpe hehe huff... Kunne jo bare ikke la være når testen var skikkelig positiv da ;)

Haha, hadde sikkert gjordt det samme selv :P

Annonse

Jeg er 28.

I følge kalenderen har jeg el på fredag og skal til legen for å ta celleprøve på torsdag, klarer hun å se noe da?

Lurer på om jeg skal be om å få henvisning til innvendig ul. Jeg ble gravid 2 pp. høsten 2012, men mistet i uke 8, tror jeg hadde en kjemisk rett etter. Siste blodprøve etter sa viste hcg nivå på 17, ca. 3 uker etter hadde jeg positiv test men tr (tidlig sa) kom en uke etter. Legen mente at det nok var hcg som ikke var ute av systemet, det kan vel ikke stemme? Sommeren 2013 var tr nok en gang 1 uke for sen og jeg hadde lignende symptomer som da jeg var gravid med ømme pupper og stikninger i lysken. Legen mener jeg fortsatt er ung, og ikke behøver utredning. Problemet mitt er at vi ikke har prøvd sammenhengende i over et år. Vi har prøvd siden august 2012, men på grunn av studier og annet har vi hatt to pauser på 4 mnd.  Kan jeg fortsatt kreve å få sjekket om alt er ok?

Annonse

Dere som el tester, når man får en svak strek, kan det bety at el kan komme nærmeste dagene? Har bare testet en pp før, og da ble den bare sterkere for hver dag til den ble positiv, og dagen etter var det bare 1 strek.

Jeg får alltid 2 streker, den ene veldig svak. og når jeg har el så blir de like sterke....

Det er forskjellig fra person til person, jeg tror jeg nå har kommet fram til at jeg har el på dag 10-11..... men det sies jo at det vanligste er 14 dager før du venter mens igjen, men det stemmer ikke på meg.....Jeg har altså el ca 18 dager før forventet mens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...