Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det nytter ikke å stresse, kroppen får ikke mer eggløsning av den grunn, hehe :)

Så jeg tar det som det kommer, gleder meg til å teste fertilitetsmonitoren og. Håper den plutselig forteller meg at jeg får eggløsning. Jakten på gullegget er igang! :)

Vet ikke jeg, Lillemyri. Var du ikke til ul? Legen anbefalte meg å vente en syklus, men jeg har hørt så mange andre som sier at det ikke har noe å si så det gidder jeg ikke. Alt var jo helt strøkent der inne, det sa han jo sjøl! Dessuten regner jeg med at det tar noen mnd siden det tok såpass lang tid denne gangen.

Nei . Legen sa at hvis jeg blødde etter en uke så kunne han vurdere ul, men jeg blør jo ikke nå, bare noe lys brun utflod, så da får jeg ikke ul. Tenker jeg ikke vil vente en syklus før vi prøver igjen, og fastlegen min mente mann ikke trengte når det var så tidlig SA. Men venter noen dager til å ser. Blir bare fort utålmodig :P

Det er jo sannsynlig ikke nødvendig med ul. Du kan jo ta en test etterhvert for å se om den blir negativ. Man får ikke el før hcg er ute av kroppen. Jeg var allerede henvist til ul, pga at jeg mistet en eggleder forrige gang, ellers hadde nok ikke jeg heller fått.

Annonse

Hva er dette?

Herregud kvinnfolk, hvorfor spør du om "hva er dette" på hver eneste (omtrent) ikm gruppe?? Du  har allerede fått fortalt hva ikm 19 er, da sier det seg vel selv hva ikm 21 er, eller er du helt fjern??

Anonymous poster hash: fb15a...144

Hva er dette?

Herregud kvinnfolk, hvorfor spør du om "hva er dette" på hver eneste (omtrent) ikm gruppe?? Du har allerede fått fortalt hva ikm 19 er, da sier det seg vel selv hva ikm 21 er, eller er du helt fjern??

Anonymous poster hash: fb15a...144

På hver gruppe? Jeg spurte ikke hva ikm er. Dessuten trenger jeg virkelig ikke forklare meg for deg! Miss anonym. Jeg fjern ? Du har virkelig lite å gjøre vis du tror at dette er et forum å rakke ned på folk på. Skaff deg en jævla blogg!

Mandag 19: Lillemyri (1pp etter SA), Jenta30

Tirsdag 20: Flutili (pp7)

Onsdag 21: april2011mamma (1pp etter MA)

Torsdag 22: Kelise86(første pp) ;-)

Fredag 23: Thelma_86 (10pp etter SA)

Lørdag 24:

Søndag 25: Håpefull;)         

Da er tr over og jeg lister meg inn her. Håper alle gode ting er 10 :)

Annonse

(Beklager detaljer) Dårlig samvittighet nå. Fikk med kjæresten på litt kos når han kom hjem, men når han avsluttet så var han ikke så langt inne, så det meste rant ut igjen. Også ble jeg så frustrert at jeg kjeftet på han. Veldig unødvendig av meg! Stresser egentlig ikke med det her, men var bare at jeg følte at vi sløste bort forsøket der og da :P

Man finner på mye rart i disse tider....

Jeg fant ut at jeg skulle ta en EL test da jeg kom hjem fra jobb i går.... 23.30.... Den lyste veldig positiv mot meg, så jeg bare MÅTTE vekke mannen så vi kunne få oss ei runde.... Han var mildt sagt drit trøtt, og klarte så vidt å holde øynene oppe stakkar, og her driver jeg å tvinger han til å humpe hehe huff... Kunne jo bare ikke la være når testen var skikkelig positiv da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...