strikkedia Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 (endret) Har ikke kjent baby enda, er 17+5. Kan dette være babyen? Folk sier det kjennes ut som bobler eller sommerfugler, men dette er nesten smått ubehaglig. Blir litt bekymret :/ Endret 24. april 2014 av peachpie
girasol Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 tror det er mer at livmoren strekker seg og vokser når det stikker. Her stikker og strekker det stadig vekk, men ikke hver dag, kan være ganske vondt. Har kjent noen små dult et par ganger og litt sommerfugler i magen som jeg tror er babyen. Er 18 uker i dag. JM sa mange er over 20 uker før de kjenner noe
SpirenMin Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Stikkingen tror jeg også er livmoren eller ligamentsmerter. Her kjente jeg babyen mer som små knepp i starten, som luft eller noe. Ikke ubehagelig i det hele tatt.
all i want is u Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Jeg klarte å skille hva som var babyen og hva som ikke var det ved å legge hendene på magen. Når jeg kjente noe dulte i hendene så skjønte jeg fort hvilke dult/stikk som var babyen.. Jeg har morkaka bak og kjente første gang i uke 16 tror jeg...
Kjøttmeis Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Det er nok heller voksesmerter, ja. Men det skal sies at jeg i blant blir veldig øm nederst i livmoren, rett på innsiden av åpningen, liksom, og det tror jeg er babyen som prøver å grave seg ned, hehe. Magen er mykere når babyen ligger langt ned, så selv om jeg ikke kjenner bevegelse når den ligger der nedi gropa si merker jeg at den er der. Og hvis jeg dytter litt på magen går ubehaget over, så da regner jeg med at den flytter litt på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå