Gå til innhold

Noen tredjegangs gravide her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 8+1

Jeg har fått mage, klarer ikke å sjule, men prøver å sjule den likevell. Det er vel bare hormoner som har sørget for at magemusklene har tatt ferie, men likevell--> mage er det... Puhhh

Formen min et ganske likt mine 2 andre svangerskap. Slapp, fort andpusten, litt kvalm hele tiden, litt ømhet i brystene men mere kviser denne gang.

Jeg venter nr 3

Er 13+6 så snart over i 2.tirmester :)

Har fått litt mage nå (har hatt det et par uker) men er nok fortsatt mest luft, for magen er ganske flat på morgenen. Går frmedeles med vanlige bukser, men må ha et strikk i knappen så det ikke blir for stramt i løpet av dagen.

Var supertrøtt lenge, sovnet gjerne etter barne TV huff, men begynner å bli bedre nå. Har ellers ikke vært sælig plaget

6+3 på vei med nr 3.

Er veldig oppblåst, så får ikke brukt mine vanlige bukser lengre.

Men det er ikke noe problem å skjule det siden jeg er sengeliggende med hyperemissis for 3. gang:(

:sukk:

Vi skal begynne prøvingen på tredje mann nå i mai og jeg også var sengeliggende hjemme og på sykehus med hyperemissis begge gangene. Hadde liksom et ørlite håp om at alle gode ting er tre...

All min sympati til deg!!

Annonse

jeg er 7+2, har 3. i magen nå... har en gutt og en jente fra før... av en eller annen grunn er jeg overbevist over at dette også er en jente! har stort sett vært sengeliggende eller innlagt på sykehus med ekstrem kvalme, allerede fått mage og veldig vond korsrygg :-/ vil liksom slippe det frem til man er litt lengre på vei da! super trøtt hele tiden, har ikke klart å gå på jobb... håper dette tar seg opp snart :-) teller ned dagene til jeg kan kaste meg inn i 2.trimester... liker meg best der, hehe.

Så kjekt at vi er flere her. Jeg sliter veldig med å skjule magen, spesiellt nå når det er så fint vær.

Men men, folk får bare tro jeg har enda større fleskemage enn det jeg egentlig har. Jeg vil ikke si det enda. :)

Huff, ekstrem svangerskapskvalme høres ikke godt ut. Håper den kommer bort i 2.tri.

Endret av Bare blåbær

Jeg har 3mann i magen ;) 10+2 i dag ;) Kvalmen kommer og går, men når den først kommer er det som ei bombe blir sluppet og er kjempe kvalm i max 2 timer, så gir det seg. Kjenner bekkenet begynnet å krangle litt allerede! Magen er kommet! Har to barn ifra før av, jente og gutt :)

Hei!

Nr 3 i magen. En gutt på 6 og en jente på 3 fra før. Hyperemesis i begge Svangerskap fra før, men værst med jenta. Er nå snart uke 8 og har begynt å synke ned i sengen. Foreløpig veldig kvalm men brekker meg mer enn jeg kaster opp så krysser fingre.

Gleder meg til det lille gullet kommer. Og krysser fingre for at alt går bra da jeg hadde en sa/ma i uke 11 i januar.

Klem

er gravid 11+2 i dag. har fra før ei skolefrøken på straks 7 år, og ei barnehagejente på 5 år :) Barnet jeg er gravid med, har en annen far enn jentene. Så kanskje det blir en gutt?! Jeg er veldig oppblåst, kan ikke huske det var så ille med de andre :/. Hehe, om kveldene ser det nesten ut til at jeg er 6 måneder på vei! Selv ligger jeg med kraftig bekkenløsning allerede, så ser fremover mot et laaangt svangerskap :P Ellers er det lite plager. Ingen kvalme :D

Annonse

Nr 3 i magen her også. Helt ferskt, testet positivt for en uke siden. Barna mine er 6 og 3 år. Er helt merkelig å tenke på at det skal komme en til i gjengen, men vi gleder oss! Er bare i uke 5 (tror jeg), så merker ikke stort enda. Har vært kvalm i de andre svangerskapene, men satser på å slippe unne denne gangen:-)

Ble desverre ingen tredjemann på meg. Mistet spiren min når jeg var 9+4 :( Forfedelig trist. Hadde sett hjerte blinke så flott på ul, men det var ikke nok.

Lykke til videre dere heldige gravide!

Håper jeg blir gravid raskt igjen.

Ble desverre ingen tredjemann på meg. Mistet spiren min når jeg var 9+4 :( Forfedelig trist. Hadde sett hjerte blinke så flott på ul, men det var ikke nok.

Lykke til videre dere heldige gravide!

Håper jeg blir gravid raskt igjen.

Så trist, bare blåbær! 😢 jeg hadde det på samme måte i januar. Da var jeg helt knust. Krysser fingre for at det samme ikke skjer nå. Lykke til med neste forsøk! Sender deg en stor god klem ❤️❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...