Gå til innhold

Hvilken skal vi ta av disse 3 fantastiske navnene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Leonora: veldig fint navn!

2. Oliane: litt spesielt, kanskje litt fint (liker godt Oline, Olivia og Olava, men usikker på dette), blir nok til at mange sliter med å huske nøyaktig hva det er.

3. Silvana: veldig spesielt, har ikke hørt det før, og synes ikke det er særlig fint, da er i så fall Silvia bedre.

Men velg det dere selv liker best:)

Anonymous poster hash: f19b6...1c7

Jeg liker Oliane, jeg. Det er åtte kvinner i Norge som heter det. Med andre ord uvanlig, men ikke helt nytt.

Det er sammensatt av "oli" og "ane". Ane er jo både et vanlig navn i seg selv, og som endelse på et jentenavn. Flere navn begynner på bokstavene "oli", så jeg tror nok at folk fort blir vant til navnet og slett ikke vil synes at det er så fryktelig rartt.

Anonymous poster hash: 6db16...0ac

Annonse

Annonse

Nydelige alle synes jeg :) Jeg er vel mer kjent med Silvara enn Silvana, og kanskje jeg liker førstnevnte hakket bedre. Litt usikker. Uansett pluss for å velge langt utenfor poppislister :) Leonora er nok et navn i sterk vekst, men akk så vakkert og flott! Eleonora er hakket vakrere faktisk. Oliane er søtt, men kommer nok ikke helt opp mot de to andre, synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...