Gå til innhold

Til dere som har vært hos fysioterapaut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til fysioterapaut i neste uke pga vondt i venstre bryst og arm(noe legen mener er muskelsmerter, håper det er det!!!!!), men jeg lurer på;

må man kle av seg alt bortsett fra undertøyet da?:P nervøøøøøøs

Anonymous poster hash: bcb23...c03
Skrevet

Har vært mye hos både kiropraktor, naprapat og fysiotereapeut og hvor mye klær du må ta av kommer an på hva som er årsaken til at du er der og hva slags behandling du skal ha. Dette er de veldig proffe på altså, så ikke bekymre deg for det.

Du kommer ihvertfall ikke til å trenge ta av deg buksa, det er jo ikke bena du er der for ;)

Anonymous poster hash: 67d55...3f7
Skrevet

Ja, og det kan gå rimelig hett for seg. Har gått over til kvinnelig fysioterapeut for å si det sånn;-)

Anonymous poster hash: cd398...585
Skrevet

Behandling i det området du beskriver krever at du tar av deg på overkroppen, men bh'en kan du beholde.

Kan hende fysioterapeuten må løsne stroppene når du ligger på magen, men disse lukkes igjen før du snur deg rundt igjen.

- hilsen fysioterapeut ;)

Anonymous poster hash: bb57c...c08
Skrevet

husker bare at jeg måtte ta av meg alt når jeg var 13 år og var til fysioterpaut for noe....ganske ekkelt å stå bare i bh og truse foran en mann da.......

Skrevet

Jeg beholder klærne på. Eneste fysioterapeut i området er en mann, og da nekter jeg å ta av noe som helst. Han sier at han ikke skal tvinge meg til det.

Anonymous poster hash: 74e2e...487

Skrevet

jeg har forberedt meg i måneder på at jeg må kle av meg til undertøyet....håper VIRKELIG dere har rett, at jeg slipper det....

Skrevet

Jeg går til fysioterapeut en gang i uka og må ta av meg toppen, men beholder bh.

Anonymous poster hash: 7cb89...433
Skrevet

Jeg måtte kle meg i undertøyet når jeg var 12-13 år. Husker at jeg hadde mensen og bind på meg så det var veldig ubehagelig men en kvinnelig fysioterapeut heldigvis. Jeg var der pga hoftene og den nedre delen av ryggen.

Som gravid var jeg hos fysioterapeut pga bekkenløsning, måtte ikke kle av meg men ha løse klær på som joggebukse. Har også vært pga nakken, måtte ikke kle av meg noe annet enn jakka.

Anonymous poster hash: f3800...5c8

Skrevet

husker bare at jeg måtte ta av meg alt når jeg var 13 år og var til fysioterpaut for noe....ganske ekkelt å stå bare i bh og truse foran en mann da.......

Ta på deg en vanlig bh - en slik med åpning i ryggen. Da er det som jeg skrev over her.

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil kle av deg? Tro meg, de ser en haug med forskjellige kropper hele tiden.

Ingenting å være redd for.

Anonymous poster hash: cd398...585
Skrevet

Jeg har erfart at det er greit å ha på seg sportsbh  og hotpants når jeg er til fysioterapi. Jeg er der pga rygg/bekken osv i forbinidelse med svangerskap og da er det ene gangen overkroppen som får juling, og andre ganger beina/lårene som får gjennomgå, så hvis du ikke liker å ha kun undertøy på deg kan du jo ha noe som en sportstopp/sportsbh og hotpants/trenings-shorts under klærne istedefor undertøy?

Anonymous poster hash: fc2bd...3c2
Skrevet

Jeg har erfart at det er greit å ha på seg sportsbh  og hotpants når jeg er til fysioterapi. Jeg er der pga rygg/bekken osv i forbinidelse med svangerskap og da er det ene gangen overkroppen som får juling, og andre ganger beina/lårene som får gjennomgå, så hvis du ikke liker å ha kun undertøy på deg kan du jo ha noe som en sportstopp/sportsbh og hotpants/trenings-shorts under klærne istedefor undertøy?

Anonymous poster hash: fc2bd...3c2

Sportsbh er greit når man skal behandle rygg/bekken, men ikke når man skal behandle det området som HI skal behandles for, da er vanlig bh med lukning i ryggen best.

Ellers godt forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...