nimmelim Skrevet 23. april 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 23. april 2014 Tusen takk for hjelpen jenter. Jeg har ALDRI brukt så mye penger på noe slik før, og syns nesten det er litt uvirkelig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136706-kan-dere-gi-meg-tips-til-bursdagsgave-til-min-kj%C3%A6re-mamma-p%C3%A5-63/page/2/#findComment-146313033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseHengepupp Skrevet 23. april 2014 #27 Del Skrevet 23. april 2014 I fjor fylte mamma 60. Tidligere var hun bereist og hun har alltid vært kulturelt oppegående. Men de siste årene har både fysisk og psykisk sykdom gjort det vanskelig for henne å komme seg rundt. Så jeg var fryktelig spent på hvordan hun kom til å reagere når hun fikk gaven: billetter for oss to+barnebarnet (11) til Oslo, tre netter på hotell, og billetter til Operaen. Det var totalsuksess! Med god planlegging ble det en fantastisk tur som hun fortsatt snakker om. Og et minne for livet for oss alle tre. Det ble heller ikke så dyrt som det høres ut. Vi er ikke skammelig full av penger, men det var verdt de kronene vi brukte. Herregud - du må være tanta mi! Bor du på en plass som begynner på L? Anonymous poster hash: 2231a...2ef Med mindre du er en gutt på 3 år er jeg neppe tanta di Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136706-kan-dere-gi-meg-tips-til-bursdagsgave-til-min-kj%C3%A6re-mamma-p%C3%A5-63/page/2/#findComment-146313085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
catchbaby Skrevet 23. april 2014 #28 Del Skrevet 23. april 2014 Tusen takk for hjelpen jenter. Jeg har ALDRI brukt så mye penger på noe slik før, og syns nesten det er litt uvirkelig Nei du dæven! Så bra!! Det kommer til å bli en super tur Og mor kommer til å bli så glad, det er jeg sikker på Jeg blei hvert fall glad ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136706-kan-dere-gi-meg-tips-til-bursdagsgave-til-min-kj%C3%A6re-mamma-p%C3%A5-63/page/2/#findComment-146313093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nimmelim Skrevet 23. april 2014 Forfatter #29 Del Skrevet 23. april 2014 Tusen takk for hjelpen jenter. Jeg har ALDRI brukt så mye penger på noe slik før, og syns nesten det er litt uvirkelig Nei du dæven! Så bra!! Det kommer til å bli en super tur Og mor kommer til å bli så glad, det er jeg sikker på Jeg blei hvert fall glad ! Jeg er helt i hundre!!! Hun ønsker seg en genser liksom...som hvert år... Hun har aldri fått noe slikt spesielt av meg og jeg kan faktisk se for meg reaksjonen: dette har ikke du råd til, nå får du gi deg bla bla bla. Hennes måte å reagere. Synd det ikke er å hoppe i taket av ekstase. Men nå er jeg super spent!! Takk for deres hjelp! Vi har aldri vært der så det blir gøy!! Er det billig i Riga? Hva kan man gjøre , kjøpe osv? Hvordan burde jeg gi gaven ( arkene med info) på en morsomste mulig måte feks ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136706-kan-dere-gi-meg-tips-til-bursdagsgave-til-min-kj%C3%A6re-mamma-p%C3%A5-63/page/2/#findComment-146313108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
catchbaby Skrevet 23. april 2014 #30 Del Skrevet 23. april 2014 Tusen takk for hjelpen jenter. Jeg har ALDRI brukt så mye penger på noe slik før, og syns nesten det er litt uvirkelig Nei du dæven! Så bra!! Det kommer til å bli en super tur Og mor kommer til å bli så glad, det er jeg sikker på Jeg blei hvert fall glad ! Jeg er helt i hundre!!! Hun ønsker seg en genser liksom...som hvert år... Hun har aldri fått noe slikt spesielt av meg og jeg kan faktisk se for meg reaksjonen: dette har ikke du råd til, nå får du gi deg bla bla bla. Hennes måte å reagere. Synd det ikke er å hoppe i taket av ekstase. Men nå er jeg super spent!! Takk for deres hjelp! Vi har aldri vært der så det blir gøy!! Er det billig i Riga? Hva kan man gjøre , kjøpe osv? Hvordan burde jeg gi gaven ( arkene med info) på en morsomste mulig måte feks ? Riga er en veldig koselig by, særlig gamle byen. Det er masse fint å se på der og fin atmosfære, det finnes også noen store kjøpesenteret i nærheten. Men ellers så er jeg uten tvil veldig begeistra for gamlebyen. Mat og drikke er vanvittig billig! Og man kan fint ta seg råd til en eller flere helaftener på byen. Husker ikke helt om jeg var på museum der, eller om det var i en av de andre hovedstedene men det finnes garantert. Du kan ikke lage en sånn plastmappe, eller sånn tynn perm - første siden kan være bilde av et fly i luften eller no, også kan du ha flybillettene på neste side, etter der kan du jo ha litt sånn travelinfo om byen også noen forslag til aktiviteter? Da får hun nesten en reisejournal Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136706-kan-dere-gi-meg-tips-til-bursdagsgave-til-min-kj%C3%A6re-mamma-p%C3%A5-63/page/2/#findComment-146313119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nimmelim Skrevet 23. april 2014 Forfatter #31 Del Skrevet 23. april 2014 Tusen takk for hjelpen jenter. Jeg har ALDRI brukt så mye penger på noe slik før, og syns nesten det er litt uvirkelig Nei du dæven! Så bra!! Det kommer til å bli en super tur Og mor kommer til å bli så glad, det er jeg sikker på Jeg blei hvert fall glad ! Jeg er helt i hundre!!! Hun ønsker seg en genser liksom...som hvert år... Hun har aldri fått noe slikt spesielt av meg og jeg kan faktisk se for meg reaksjonen: dette har ikke du råd til, nå får du gi deg bla bla bla. Hennes måte å reagere. Synd det ikke er å hoppe i taket av ekstase. Men nå er jeg super spent!! Takk for deres hjelp! Vi har aldri vært der så det blir gøy!! Er det billig i Riga? Hva kan man gjøre , kjøpe osv? Hvordan burde jeg gi gaven ( arkene med info) på en morsomste mulig måte feks ? Riga er en veldig koselig by, særlig gamle byen. Det er masse fint å se på der og fin atmosfære, det finnes også noen store kjøpesenteret i nærheten. Men ellers så er jeg uten tvil veldig begeistra for gamlebyen.Mat og drikke er vanvittig billig! Og man kan fint ta seg råd til en eller flere helaftener på byen. Husker ikke helt om jeg var på museum der, eller om det var i en av de andre hovedstedene men det finnes garantert. Du kan ikke lage en sånn plastmappe, eller sånn tynn perm - første siden kan være bilde av et fly i luften eller no, også kan du ha flybillettene på neste side, etter der kan du jo ha litt sånn travelinfo om byen også noen forslag til aktiviteter? Da får hun nesten en reisejournal Det var litt morsomt d. Kanskje pakke inn en liten perm.... Skrive info om byen. Legge inn litt : det høres fint ut ikke sant...? Fortsette med info ... Og på siste side så ligger billettene ?!? Hadde det vært gøy ? Kommer ikke til å forstå noe om hvorfor hu må lese om Riga ... Ååååh jeg gleder meg !!! Hennes gamle tante kommer til p sitte der også. Og barna mine må ikke finne på å si d til ungene iallfall;) kan be 5åringen tegne et fly hehe er som en liten unge jeg nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136706-kan-dere-gi-meg-tips-til-bursdagsgave-til-min-kj%C3%A6re-mamma-p%C3%A5-63/page/2/#findComment-146313127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
catchbaby Skrevet 23. april 2014 #32 Del Skrevet 23. april 2014 Tusen takk for hjelpen jenter. Jeg har ALDRI brukt så mye penger på noe slik før, og syns nesten det er litt uvirkelig Nei du dæven! Så bra!! Det kommer til å bli en super tur Og mor kommer til å bli så glad, det er jeg sikker på Jeg blei hvert fall glad ! Jeg er helt i hundre!!! Hun ønsker seg en genser liksom...som hvert år... Hun har aldri fått noe slikt spesielt av meg og jeg kan faktisk se for meg reaksjonen: dette har ikke du råd til, nå får du gi deg bla bla bla. Hennes måte å reagere. Synd det ikke er å hoppe i taket av ekstase. Men nå er jeg super spent!! Takk for deres hjelp! Vi har aldri vært der så det blir gøy!! Er det billig i Riga? Hva kan man gjøre , kjøpe osv? Hvordan burde jeg gi gaven ( arkene med info) på en morsomste mulig måte feks ? Riga er en veldig koselig by, særlig gamle byen. Det er masse fint å se på der og fin atmosfære, det finnes også noen store kjøpesenteret i nærheten. Men ellers så er jeg uten tvil veldig begeistra for gamlebyen.Mat og drikke er vanvittig billig! Og man kan fint ta seg råd til en eller flere helaftener på byen. Husker ikke helt om jeg var på museum der, eller om det var i en av de andre hovedstedene men det finnes garantert. Du kan ikke lage en sånn plastmappe, eller sånn tynn perm - første siden kan være bilde av et fly i luften eller no, også kan du ha flybillettene på neste side, etter der kan du jo ha litt sånn travelinfo om byen også noen forslag til aktiviteter? Da får hun nesten en reisejournal Det var litt morsomt d. Kanskje pakke inn en liten perm.... Skrive info om byen. Legge inn litt : det høres fint ut ikke sant...? Fortsette med info ... Og på siste side så ligger billettene ?!? Hadde det vært gøy ? Kommer ikke til å forstå noe om hvorfor hu må lese om Riga ... Ååååh jeg gleder meg !!! Hennes gamle tante kommer til p sitte der også. Og barna mine må ikke finne på å si d til ungene iallfall;) kan be 5åringen tegne et fly hehe er som en liten unge jeg nå Synes det høres genialt ut Trur du har en meget god plan der! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136706-kan-dere-gi-meg-tips-til-bursdagsgave-til-min-kj%C3%A6re-mamma-p%C3%A5-63/page/2/#findComment-146313131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nimmelim Skrevet 23. april 2014 Forfatter #33 Del Skrevet 23. april 2014 Takk:) skal fortelle reaksjonen hennes hehe hu er ikke så flink til p vise gleder slik så Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136706-kan-dere-gi-meg-tips-til-bursdagsgave-til-min-kj%C3%A6re-mamma-p%C3%A5-63/page/2/#findComment-146313151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå