Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Jeg har funnet en oppskrift på sunne kyllingnuggets som jeg tenkte å lage den dag. Men hva kan jeg ha som tilbehør? Har en liten gutt som nekter å spise salat eller grønnsaker :S Anonymous poster hash: eee50...e61
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Vi lager en hjemmelaget tomatdipp av ovnsbakte tomater som stavmikses m litt majones og friske urter. Nesten som ketchup bare sunnere. Ellers funker jo alt av rå og kokte grønnsaker, ovnsbakte potetbåter eller fullkornspasta. Anonymous poster hash: 9f909...57e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Jeg pleier å steke potetbåter i ovnen. I tillegg har jeg ofte gulrøtter og evt andre grønnsaker delt opp i staver som de kan dyppe i sausen. Som saus bruker vi enten chilisaus evt ketsjup til barna de dagene de ikke liker chilisaus eller så lager jeg en saus med fløte og currypaste. Anonymous poster hash: 260cb...829
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Vi lager en hjemmelaget tomatdipp av ovnsbakte tomater som stavmikses m litt majones og friske urter. Nesten som ketchup bare sunnere. Ellers funker jo alt av rå og kokte grønnsaker, ovnsbakte potetbåter eller fullkornspasta. Anonymous poster hash: 9f909...57e Bruker du parmesanost i kyllingnuggets forresten? Ser at det står i den ene oppskriften mens i mange andre oppskrifter står det ikke,så ble så usikker på om jeg skal bruke parmesanost eller ikke. Anonymous poster hash: eee50...e61
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 opp Anonymous poster hash: eee50...e61
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Vi lager en hjemmelaget tomatdipp av ovnsbakte tomater som stavmikses m litt majones og friske urter. Nesten som ketchup bare sunnere. Ellers funker jo alt av rå og kokte grønnsaker, ovnsbakte potetbåter eller fullkornspasta. Anonymous poster hash: 9f909...57e Bruker du parmesanost i kyllingnuggets forresten?Ser at det står i den ene oppskriften mens i mange andre oppskrifter står det ikke,så ble så usikker på om jeg skal bruke parmesanost eller ikke. Anonymous poster hash: eee50...e61 Bruker ikke ost av noe slag, kun biter av kyllingfilet som vendes i en blanding av krydder, grovt mel og pisket egg Anonymous poster hash: 9f909...57e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Vi lager en hjemmelaget tomatdipp av ovnsbakte tomater som stavmikses m litt majones og friske urter. Nesten som ketchup bare sunnere. Ellers funker jo alt av rå og kokte grønnsaker, ovnsbakte potetbåter eller fullkornspasta. Anonymous poster hash: 9f909...57e Bruker du parmesanost i kyllingnuggets forresten?Ser at det står i den ene oppskriften mens i mange andre oppskrifter står det ikke,så ble så usikker på om jeg skal bruke parmesanost eller ikke. Anonymous poster hash: eee50...e61 Bruker ikke ost av noe slag, kun biter av kyllingfilet som vendes i en blanding av krydder, grovt mel og pisket egg Anonymous poster hash: 9f909...57e Hvilket krydder da? Det står det ingenting om i denne oppskriften :S Anonymous poster hash: eee50...e61
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Vi lager en hjemmelaget tomatdipp av ovnsbakte tomater som stavmikses m litt majones og friske urter. Nesten som ketchup bare sunnere. Ellers funker jo alt av rå og kokte grønnsaker, ovnsbakte potetbåter eller fullkornspasta. Anonymous poster hash: 9f909...57e Bruker du parmesanost i kyllingnuggets forresten?Ser at det står i den ene oppskriften mens i mange andre oppskrifter står det ikke,så ble så usikker på om jeg skal bruke parmesanost eller ikke. Anonymous poster hash: eee50...e61 Bruker ikke ost av noe slag, kun biter av kyllingfilet som vendes i en blanding av krydder, grovt mel og pisket egg Anonymous poster hash: 9f909...57e Hvilket krydder da?Det står det ingenting om i denne oppskriften :S Anonymous poster hash: eee50...e61 Det varierer vi :-) spisskummen og malt koriander er f.eks veldig godt. Men om du vil ha den helt plain dropper du alt krydder. Anonymous poster hash: 9f909...57e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Bare det ikke er for sterkt så går det jo fint Må bare ikke være for sterk ettersom jeg har en toåring også. Anonymous poster hash: eee50...e61
Følelsesvims Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Jeg har brukt en oppskrift med mel, egg, brødrasp og parmesan, og de har blitt veldig gode! Har pleid å ha ovnsstekte poteter og salat til. Ketchup, rød pesto og salsa til dipp for de som vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå