Gå til innhold

Gravid og nikotinfri snus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som snuser nikitinfritt og er gravid?

Anonymous poster hash: c4df7...433

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, bruker den onico. Tar bare en innimellom når jeg får veldig lyst på snus. Synes det stopper suget på snus.

Anonymous poster hash: 082ff...e4b
Skrevet

Ja, bruker den onico. Tar bare en innimellom når jeg får veldig lyst på snus. Synes det stopper suget på snus. Anonymous poster hash: 082ff...e4b

Tenker jeg må gjøre det samme. Er verst om morningen! Så det blir kun for å stoppe suget! Det inneholder ikke andre ting i den som kan være skadelig da?

Anonymous poster hash: c4df7...433

Skrevet

Jeg også brukte onico. Den inneholder ikke noe som kan være skadelig for barnet, MEN den inneholder mye salt (tror jeg) så etter å ha brukt den noen uker måtte jeg gi meg. Fikk store sår i overleppen, merket ikke så mye til det før det var blitt skikkelig ille. tennene ble løse og hele overleppen var bare ett eneste stort sår! På grunn av smertene, og at tennene ble løse dro jeg til tannlegen. Og fikk vite at dette er en av ulempene med nikotin fri snus, de ødelegger tennene rett og slett. Fikk beskjed om å slutte med en gang om jeg ville ha tennene i god behold. Sliter fryktelig med ising nå i ettertid. Så jeg vil virkelig fraråde deg det på det sterkeste. Google nikotin fri snus så vil du få opp mange sider om hvor skadelig det er for tenner og tannkjøtt.

Anonymous poster hash: 270bb...b13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...