Anonym bruker Skrevet 23. april 2014 #1 Del Skrevet 23. april 2014 Hvor langt på vei var dere? Mye smerter? Anonymous poster hash: 1170a...f64 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136647-noen-som-har-utf%C3%B8rt-en-medisinsk-abort-som-kan-dele-sine-erfaringer/
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2014 #2 Del Skrevet 3. mai 2014 Hi, jeg har utført medisinsk abort. I førri torsdag fikk jeg en pille på sykehuset. To dager senere utførte jeg hjemmeabort (8 uker, 6 dager på vei). Jeg synes det gikk helt greit. Og det var ikke vond!(sikker pga de 8 tableter jeg har svelget). Jeg og kjæresten min våknet kl 7 og spiste frokost. Kl 8 tok jeg medisiner og la en time i senga. Etterpå gikk vi en tur rund huset (anbefales ikke! Gå heller litt på stua di). På veien til huset, prossesen ble satt i gang. Vannet gikk ut og måtte jeg springe på do. Der satt jeg en stund, etterpå tok jeg på binde og la meg. Kjente når jeg måtte gå på do igjen. Kl 13 tok det slutt. Fikke lyst til å spise (hadde problemer med det siste uker pga kvalmen). Kl 15 gikk jeg tur i byen sammen med kjæresten og det gikk fint det og. Hadde blød mye i 2 dager. 4 dagen blød jeg litte og slutta å sove med binde. Den 6 dagen sluttet det å blø i det hele tatt. I dag gikk det en uke siden hjemmeabort og jeg føler meg bra. Jeg er fornøyd med valget mitt. Nå gleder meg til å kunne elske med min kjære igjen. (man må vente enn uke etter man har sluttet å blød.) Kvinnen, 21 Anonymous poster hash: e9036...f8c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136647-noen-som-har-utf%C3%B8rt-en-medisinsk-abort-som-kan-dele-sine-erfaringer/#findComment-146337368
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei. Jeg fikk pillen nå på tirsdag. Igår merket jeg at noe rant nedover benet mitt, og det var da jeg aborterte- før jeg i det heletatt hadde tatt de fire siste pillene du skal ta vaginalt. Jeg måtte likevel ta de pillene i dag. Jeg har ikke hatt noen form for smerte, og har heller ikke tatt så mye smertestillende. Jeg har dog blødd noe helt ufattelig mye, og har måtte bytte bukse fire ganger, kaste to truser, og da jeg ikke har sterke nok bind og heller ikke har hatt energi til å gå på butikken for å kjøpe, har jeg brukt bleiene til min seks måneder gammel datter. Jeg anbefaler å kjøpe sterkere bind enn kun vanlig nattbind!Håper alt går bra.Jente, 19. Anonymous poster hash: 411e3...6e2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136647-noen-som-har-utf%C3%B8rt-en-medisinsk-abort-som-kan-dele-sine-erfaringer/#findComment-146351460
Stjernemagnolia Skrevet 9. mai 2014 #4 Del Skrevet 9. mai 2014 Har tidligere hatt en medisinsk abort. Tok pillene hjemme men to falt ut ved toalettbesøk så måtte sette inn to nye. Hadde smerter som ved en vondt mens men hadde tatt smertestillende på forhånd. Slimhinnen og en del blod kom ut i et stykke. Blødde som ved en vanlig mens men det kom også ut litt tynn vannette blod til tider. Satte pillene hjemme til min andre Medisinske abort i går. Nevnte for gynekologen pillene falt ut sist og da ga han meg rådet om å bruke en tampong en liten stund til pillene hadde oppløst seg og begynt å virke. Var nå i niende uke men fosteret hadde målene til å være ca uke 6 men hadde ikke hjerteblink. Ut i fra tidligere erfaring hadde jeg kjøpt inn inkontinensbind fra Tena Lady for å ikke risikere å blø plutselig og mye gjennom klær etc. Tok tablettene kl 21.00. Samtidig tok jeg 1 gram paralgin og 400mg Ipren samt en halv tablett Rivotril. En time senere begynte jeg å fryse en del og følte meg litt døsig og øm i magen. Sovnet av all medisinen og sov i seks timer. Våknet og hadde mere vondt i magen enn tidligere så jeg tok samme dose med smertestillende igjen. Kl 06.30 våknet jeg igjen og hadde vondt i magen. Gikk på do og da begynte jeg å blø. Da jeg satt på do falt det to ganger klumper I toalettet. Det ene var blodkoaguleringer så det ut som og den andre klumpen så ut som slimhinnen. Blødde en del men ikke mer enn et vanlig fullt bind. Tok ny dose med smertestillende og beroligende og sovnet igjen og våknet ikke igjen før kl 11.00. Følte meg groggy og trøtt og sliten den påfølgende dag. Blødde lite, ikke mer enn ett halvt bind til nå og nå er klokken 21.00 og det er ett døgn siden jeg satte pillene. Alt i alt er jeg fornøyd med den Medisinske aborten. Har kontroll hos gynekologen om en uke for å sjekke ut om alt er borte så vi kan prøve på nytt igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136647-noen-som-har-utf%C3%B8rt-en-medisinsk-abort-som-kan-dele-sine-erfaringer/#findComment-146353470
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Del Skrevet 13. juli 2014 Hi, jeg har utført medisinsk abort. I førri torsdag fikk jeg en pille på sykehuset. To dager senere utførte jeg hjemmeabort (8 uker, 6 dager på vei). Jeg synes det gikk helt greit. Og det var ikke vond!(sikker pga de 8 tableter jeg har svelget). Jeg og kjæresten min våknet kl 7 og spiste frokost. Kl 8 tok jeg medisiner og la en time i senga. Etterpå gikk vi en tur rund huset (anbefales ikke! Gå heller litt på stua di). På veien til huset, prossesen ble satt i gang. Vannet gikk ut og måtte jeg springe på do. Der satt jeg en stund, etterpå tok jeg på binde og la meg. Kjente når jeg måtte gå på do igjen. Kl 13 tok det slutt. Fikke lyst til å spise (hadde problemer med det siste uker pga kvalmen). Kl 15 gikk jeg tur i byen sammen med kjæresten og det gikk fint det og. Hadde blød mye i 2 dager. 4 dagen blød jeg litte og slutta å sove med binde. Den 6 dagen sluttet det å blø i det hele tatt. I dag gikk det en uke siden hjemmeabort og jeg føler meg bra. Jeg er fornøyd med valget mitt. Nå gleder meg til å kunne elske med min kjære igjen. (man må vente enn uke etter man har sluttet å blød.) Kvinnen, 21 Anonymous poster hash: e9036...f8c Husk å beskytt dere da, hvis dere ikke vil ha barn! Helt utrolig at folk tar abort med vilje. Jeg får vondt av dere. !! Anonymous poster hash: a4996...8e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136647-noen-som-har-utf%C3%B8rt-en-medisinsk-abort-som-kan-dele-sine-erfaringer/#findComment-146512338
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #6 Del Skrevet 14. juli 2014 Hi, jeg har utført medisinsk abort. I førri torsdag fikk jeg en pille på sykehuset. To dager senere utførte jeg hjemmeabort (8 uker, 6 dager på vei).Jeg synes det gikk helt greit. Og det var ikke vond!(sikker pga de 8 tableter jeg har svelget). Jeg og kjæresten min våknet kl 7 og spiste frokost. Kl 8 tok jeg medisiner og la en time i senga. Etterpå gikk vi en tur rund huset (anbefales ikke! Gå heller litt på stua di). På veien til huset, prossesen ble satt i gang. Vannet gikk ut og måtte jeg springe på do. Der satt jeg en stund, etterpå tok jeg på binde og la meg.Kjente når jeg måtte gå på do igjen. Kl 13 tok det slutt. Fikke lyst til å spise (hadde problemer med det siste uker pga kvalmen). Kl 15 gikk jeg tur i byen sammen med kjæresten og det gikk fint det og. Hadde blød mye i 2 dager. 4 dagen blød jeg litte og slutta å sove med binde. Den 6 dagen sluttet det å blø i det hele tatt. I dag gikk det en uke siden hjemmeabort og jeg føler meg bra. Jeg er fornøyd med valget mitt. Nå gleder meg til å kunne elske med min kjære igjen. (man må vente enn uke etter man har sluttet å blød.) Kvinnen, 21 Anonymous poster hash: e9036...f8c Husk å beskytt dere da, hvis dere ikke vil ha barn! Helt utrolig at folk tar abort med vilje. Jeg får vondt av dere. !! Anonymous poster hash: a4996...8e7 Det bar ikke slått deg at aborten er ufrivillig da? Av det jeg leser over her så er det ingen som nevner om det var frivillig eller ufrivillig? Jeg måtte ta medisinsk abort pga en MA! Anonymous poster hash: 093c3...592 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144136647-noen-som-har-utf%C3%B8rt-en-medisinsk-abort-som-kan-dele-sine-erfaringer/#findComment-146513861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå