Gå til innhold

Presentasjonstråd!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Hektisk tilværelse som mor til to herlige barn på snart 4 og snart 2. Barnevakt og hotellovernatting for første gang siden vi fikk nr to nå i april - og vips, en ikke planlagt graviditet, som ikke skulle være mulig!!?!
Hadde bestemt oss for to, og solgt unna utstyr. Men begynner nå sakte å innstille oss på, og glede oss til nr 3 :-) 39 år og bor i Oslo.

Kvinne på 25, bosatt i Stavanger her. Førstegangsgravid,ble gravid på første pp her etter 7 år på pilla, så går fortsatt rundt å tenker at dette må være for godt til å være sant  :P Er 9+1 i dag og håper å få min første ultralyd snart..

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er 39, og med en stor ungeflokk i baksetet. Jeg har to gutter fra tidligere (straks 8 og 10), mannen min har to på samme alder, og så har vi en på snart to sammen. Og nå er det en liten til på vei - definitivt den siste - med termin i jula. Trenger med andre ord ikke tenke på julegaver i år... :-)

Er 30 år har to barn på 10 og 7 år er gift på 4 året men har vært sammens med mannen min i 12 år , å var egentli ganske færdig med barn. Men etter som åra gikk såe kom lysten på en siste :fnise: :fnise: , så nå er jeg 10 uker å har termin 26 desember. Kommer fra Nordland fylke da

• 3 måneder senere...

Her inne var det ikke mye aktivitet :/ men kan nå prøve.. Hadde termin 1januar fra to tidlige ultralyder, men etter oul jeg var på i juli så fikk jeg ny termin av jm der til den 30 desember.. :) så har vært med januarjengen en stund, men tenkte siden det er stor sjangse for både desember og januar at jeg kan være med begge steder :)

Vi er førstegangs gravide :) jeg er 27 og han er 25 :) vi har vert sammen i 8år :) kjøpe oss hus i fjor:) begge fast arbeid:) bor på Karmøy :) gleder oss masse til å bli foreldre :)

Her inne var det ikke mye aktivitet :/ men kan nå prøve.. Hadde termin 1januar fra to tidlige ultralyder, men etter oul jeg var på i juli så fikk jeg ny termin av jm der til den 30 desember.. :) så har vært med januarjengen en stund, men tenkte siden det er stor sjangse for både desember og januar at jeg kan være med begge steder :)

Vi er førstegangs gravide :) jeg er 27 og han er 25 :) vi har vert sammen i 8år :) kjøpe oss hus i fjor:) begge fast arbeid:) bor på Karmøy :) gleder oss masse til å bli foreldre :)

Er litt mer aktivitet inne på 2/3 trimester - desemberbarna enn det er her. Mest aktivitet i fb-gruppa, som du jo gjerne kan bli med på om du vil :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...