Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 22. april 2014 #26 Skrevet 22. april 2014 Jeg tenker at disse småripsene (Og gamle) har ventet hele vinteren på å vise seg frem, tenk så mange lykkelige mannfolk det blir fremover Så lenge en har kropp til det, kjør på Jeg har aldri forstått den tankegangen der... Jeg har fine ben, rumpe og midje, men viser det da ikke frem av den grunn? Og håper da for Guds skyld mannfolk ikke er så ekle at de sikler etter 14-15 årige jenter (som er de eneste jeg har sett med disse shortsene... Anonymous poster hash: 62d53...ff3 Nei men så er du vel litt eldre og vet at det ikke er kun rumpe og lår som gjelder?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #27 Skrevet 22. april 2014 Jeg er kun 24 år og syns det er grusomt å se på. Jeg var veltrent som tenåring og opp til 21-22, mengikk aldri kledd slik. Det er skikkelig stygt og foreldre bør ta tak i det. Jeg hadde aldri fått lov å gå ut hvis jeg var kledd slik Anonymous poster hash: 6cc93...bc4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #28 Skrevet 22. april 2014 Alt fra 11 - 40 år er alders spranget her. Ikke mye fint! Lurer på hva mødrene tenker med som sender døttrene sine ut døren slik. Anonymous poster hash: 5f1f7...36d Min mor på 70 sa ingenting da hun sendte meg ut i dag, men hva hun tenkte derimot... Anonymous poster hash: 9d1cd...745
Anonym bruker Skrevet 22. april 2014 #29 Skrevet 22. april 2014 Jeg tenker at disse småripsene (Og gamle) har ventet hele vinteren på å vise seg frem, tenk så mange lykkelige mannfolk det blir fremover Så lenge en har kropp til det, kjør på Jeg har aldri forstått den tankegangen der... Jeg har fine ben, rumpe og midje, men viser det da ikke frem av den grunn? Og håper da for Guds skyld mannfolk ikke er så ekle at de sikler etter 14-15 årige jenter (som er de eneste jeg har sett med disse shortsene... Anonymous poster hash: 62d53...ff3 Nei men så er du vel litt eldre og vet at det ikke er kun rumpe og lår som gjelder? Har alltid vært fornøyd med meg selv, og har aldri hatt behov for å vise meg frem. Verken nå som 24, eller i "gamle dager" som 15-16 åring Anonymous poster hash: 62d53...ff3
Gjest Moonstruck Skrevet 22. april 2014 #30 Skrevet 22. april 2014 "Hvordan i alle dager bevege seg med verdighet i de superkorte skjørtene?" Denne kan jeg svare på, for den er enkel... De greier ikke å bevege seg med verdighet i "belteskjørtene" sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå