Gå til innhold

Haha, folk går jo i latterlig korte/små shortser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Latterlig, så hahaha:) jeg mener, lommene henger utenfor kanten, så korte er de. Og ser jo nærmeste rumpeballene bak. Greit at sola kom fram men det er jo ikke akkurat tropetemperatur. Tipper mange menn gleder seg til sommern kommer for fullt hehe. Mye å se på (og noe av det er ikke nødvendigvis så fint å se).

Er jeg blitt urgammel eller flere i begynnelsen av 30-åra som tenker det samme?

Anonymous poster hash: 65af2...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg grøsser av tenåringene som går kledd sånn, så du kan jo tenke deg hva jeg hadde tenkt om jeg så voksne folk i slikt;) Min mening er at det bare er pinlig å vise halve rumpa til alle, samme hvordan kroppen er.

Skrevet

Shortsene var vel like korte i fjor, og her jeg bor er det nesten tropevarme;-)

Skrevet

Alt fra 11 - 40 år er alders spranget her. Ikke mye fint!

Lurer på hva mødrene tenker med som sender døttrene sine ut døren slik.

Anonymous poster hash: 5f1f7...36d

Skrevet

Jeg er 24, og tenker det samme. 
Jeg har foreløpig bare sett tenåringer gå med slike shortser, og jeg synes de får gå med det om de vil. Jeg kledde meg som jeg ville da jeg var 16, og da gikk vel 24-åringer og 30-åringer å himlet med øynene av meg også. 

Anonymous poster hash: 68cfe...399
Skrevet

Trenden med disse shortsene og korte skjørt/kjoler som enten viser rumpeballer eller nesten er jeg drittlei. Burde absolutt ikke være sosialt akseptert å kle seg sånn!

Anonymous poster hash: 7ffd2...585

post-42-0-91804700-1398192787_thumb.jpg

Skrevet

Man kan like gjerne gå i trusa. Shortsen er tjukkere stoff, ellers lik lengde. Men, målgruppa leser neppe våre meninger her inne:)

Skrevet

Skulle gitt mye for å se folk i for korte shortser nå. Her snør det nemlig!! Så nyyyyt synet av rompa som nesten henger utfor for alternativet er verre😜

Anonymous poster hash: 50918...ab7

Skrevet

Sønnen min på 5 ble snurt fordi han ikke fikk ta av seg buksa og gå uten. Da var vi i sentrum og det var sol, men ikke veldig varmt. Jeg forklarte at man ikke gikk rundt i undertøy, og da sa han høyt "Jammen de jentene der får lov å gå uten shorts!!".

Det var en gjeng med korte shortser ja:)

Anonymous poster hash: 2816a...17d

Skrevet

Bryr meg egentlig ikke, korte shorts har det alltid vært. Kan likevel være en ide og se seg i speilet...få gjerne noen til å ta bilde og... og dropp den gyselige strømpebuksa i solbrun med "kant" øverst på låra.

Skrevet

Jeg tenker at disse småripsene (Og gamle) har ventet hele vinteren på å vise seg frem, tenk så mange lykkelige mannfolk det blir fremover :)

Så lenge en har kropp til det, kjør på :)

Skrevet

Jeg tenker at disse småripsene (Og gamle) har ventet hele vinteren på å vise seg frem, tenk så mange lykkelige mannfolk det blir fremover :)

Tenk så mange voldtekter det blir fremover når jenter klær seg sånn.

Anonymous poster hash: aa7a8...f82

Skrevet

Tenk så mange voldtekter det blir fremover når jenter klær seg sånn.

Anonymous poster hash: aa7a8...f82

Gjesp. Den diskusjonen gidder jeg ikke å gå innpå!

Skrevet

Off, jeg vil nødig være en snerpete, gammel kjerring, men jeg får helt frysninger når jeg ser hvordan folk går.. Igår gikk jeg bak ei ung jente som ikke bare viste rumpesprekken, men nærmest det innafor også. I tillegg gikk jakke litt nedenfor rompa, så hun så jo naken ut nedentil. Jeg er stort sett temmelig ung til sinns altså, men det er da virkelig ikke pent?

Skrevet

Jeg har underbukser som er større en de shortsene der...

Ikke gidder jeg å ta bikinilinja for å gå i shorts heller

og, ja jeg er 20 år for gammel til å tenke: Hey, dette var jaggu et stilig sommerplagg....

Skrevet

Den dagen tenåringer bryr seg om hva vi gæmliser over 30 mener om påkledningen deres kommer nok aldri.

La folk kle seg i hva de vil og nyt våren. Vi tilbringer da nok tid innspillet i lag på lag på lag med klær.

Skrevet

Komisk med jentene som går i denne type shorts, og samtidig digre ullskjerf fra acne! 🙈

Skrevet

Jeg har aldri forstått den tankegangen der...

Jeg har fine ben, rumpe og midje, men viser det da ikke frem av den grunn? Og håper da for Guds skyld mannfolk ikke er så ekle at de sikler etter 14-15 årige jenter (som er de eneste jeg har sett med disse shortsene...

Anonymous poster hash: 62d53...ff3

Skrevet (endret)

Jeg er den siste som skal kritisere, har " mus i kant" skjørt og hotpants kombinert med magetopp på samvittigheten selv da jeg var ung og spretten ;-) nå som jeg nærmer meg å bli middelaldrende firebarnsmor så ser jeg tilbake på den tiden uten skam, men at jeg burde satt mer pris på det.

Unge jenter og kvinner forøvrig kan kle seg som de vil. I visse anledninger bør man være forsiktig, men på høylys dag på bytur er det kke farlig å vise litt hud, utover å terge oss misunnelige kjerringer som har ræva et par hakk lavere ;-)

Endret av Ugl@ ruger...
Skrevet

Kortbuksene er nå en ting, jeg er veldig mye mer fascinert at skjørtene. Hvordan i alle dager bevege seg med verdighet i de superkorte skjørtene?

F.eks den berømte fruen, tittet på bloggen i dag og hun ser jo fantastisk ut i sitt kortkorte sommerskjørt, men jeg kan ikke fatte å begripe hvordan det er mulig å komme ut og inn av bilen, bøye seg over barnevognen, plukke opp en leke fra gulvet osv osv med et sånt skjørt. Bare det å sette seg ned i sofaen eller en cafèstol må jo være nesten umulig? Jeg er imponert (og gammel skjønner jeg ;))

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/04/DSC08887.jpg

Anonymous poster hash: 152eb...f81
Skrevet

Kortbuksene er nå en ting, jeg er veldig mye mer fascinert at skjørtene. Hvordan i alle dager bevege seg med verdighet i de superkorte skjørtene? F.eks den berømte fruen, tittet på bloggen i dag og hun ser jo fantastisk ut i sitt kortkorte sommerskjørt, men jeg kan ikke fatte å begripe hvordan det er mulig å komme ut og inn av bilen, bøye seg over barnevognen, plukke opp en leke fra gulvet osv osv med et sånt skjørt. Bare det å sette seg ned i sofaen eller en cafèstol må jo være nesten umulig? Jeg er imponert (og gammel skjønner jeg ;)http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2014/04/DSC08887.jpg Anonymous poster hash: 152eb...f81

Det er en egen kunst der man må planlegge og koordinere enhver bevegelse, jeg har noe erfaring fra mine yngre dager. Krever etikette og edruelighet ;-)

Skrevet

Jeg var på fjelltur i helgen og traff ei jente som gikk i sånn kort shorts. Sikkert veldig greit for typen som gikk bak, pinlig for alle oss andre. Fysj så flaut å vise litt av rumpeballene, spesielt om man går tur og alle andre er edru....

Skrevet

Det er dessverre svært få som ser fine ut i så korte shorts! Ofte så dasser cellulitter og det som er utenfor hos de fleste, og jeg syns i allefall ikke det er særlig fint (har det selv, så går ikke i sånn shorts). Men jeg skjønner at de går sånn om det ser bra ut. Jeg hadde personlig ikke gått kledd sånn overalt. Syns kanskje ikke akkurat det passer seg på jobb, når man henter barna i barnehagen osv. Men er du på vei til stranda, jobber i hagen eller lignende ser jeg ikke problemet. Ingenting er så lekkert som veltrente, brune bein i jeansshorts! Og voldtekter får være en egen diskusjon, de som voldtar driter nok litt i klærne og voldtar både med og uten klær dessverre. Hadde det bare vært så enkelt som at vi kunne kle på oss og det ble slutt på voldtekter! 

Skrevet

-men er det virkelig slik at menn gleder seg til sommeren pga uspiselig bekledning?

Selv er jeg lesbisk, og liker både rumpe, lår, pupper i forskjellige størrelser, men jeg grøsser av tacky, uspiselig, luguber bekledning.

Nei gi meg ei jente med farge i kinna, stort smil, naturlig hår og behagelige/kledelige klær og glimt i øyet!

Anonymous poster hash: d0b58...24d
Skrevet

Foretrekker når fitta ikke henger ut av shortsen jeg.  :fnise:  :rolleyes:

Anonymous poster hash: 158c0...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...