Gå til innhold

Bedside crib; Tenker skaffe meg en slik.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tenkt det samme? Hvor bestiller man? Noe jeg bør tenke på vdr den?

Grunnen at jeg ønsker en slik er at jeg ser fordelen med å kunne legge barnet ved siden av seg i begynnelsen og slippe reise seg for hver gang det skal ammes om natta osv. Vi har hatt vugge tidligere til å begynne med, men den har jo kanter, slik at jeg likevel må stå opp flere ganger på natten. Så tenker jeg at en slik bedside crib tar jo mindre plass også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyshop har noe lignende.

Jeg kjøpte der til førstemann. Som regen lå hun ved siden av meg i senga, og jeg etterhvert med hodet og halve overkroppen i babysenga. Heltbytrolug hvor mye hun klarte å "gnukke" seg i min retning de første månedene.

Skrevet

jeg vil også skaffe meg en slik ;) savnet det så med førstemann... kjedelig å måtte opp hver gang baby skal ha mat om natten :)

Skrevet (endret)

Jeg tenkte å fjerne ene langveggen på sprinkelsenga og stroppe den fast i vår seng :) Det blir vel omtrent som bedside crib? Gleder meg til å slippe å stå opp flere ganger om natten :)

Endret av Beatemor venter nr 3
Skrevet

Jeg har brukt min til begge de første. Veldig praktisk de første ukene, men erfaringen min er også at de etterhvert havna i senga vår permanent. ;) Likevel trygt å ha dem så nærme og likevel "trygge" i egen seng når det trengtes. Jeg la dem på et slags tykt stikklaken så jeg kunne "slide" ungen inn og ut av senga uten å løfte/vekke når de sovnet igjen ved puppen. 

Skrevet

Vi har hatt vanlig sprinkelseng til våre 3 barn og bare tatt ned den ene siden slik at babyen blir liggende helt inntill senga mi. Blir jo akkurat det samme som bedside crib, men sprinkelsenga kan man jo bruke mye lenger.  :)

Skrevet

Hadde til førstemann, var kjempefornøyd med den. Han skulle ammes hele natta igjennom, og den var gull verdt for meg. Nå venter vi tvillinger og tror kanskje den må utgå.... litt synd men nå tror vi at vi legger begge i ei vanlig sprinkelseng og setter inntil vår seng.

Skrevet

Brukte bare vanli sprinkelseng ser vi kunne ta av ene langsiden :)

Skrevet

vi får låne en sånn :) syns de ser geniale ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...