Gå til innhold

Ømme pupper. Merka dere forskjell..??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ALDRI hatt ømme pupper under/før mensen, og når jeg var gravid fikk jeg ØMME pupper 8 dager etter EL. Så her var det ingen tvil. Var vondt å kle på seg, ligge, komme nær de!

Anonymous poster hash: 52c5f...2a4

Første tegnet jeg kjente denne gang var hovenhet og lmme bryster og det var før testen viste positivt. Jeg sa til legen at jeg ikke ville ha antibiotika mot senebetennelse for jeg var med barn og da så han bare dumt på meg. De så dumt påeg et par uker etter det og, men nå ser jeg dumt på dem siden jeg er 39 uker :-)

Jeg hadde alltid ømme brystvorter fra eggløsning til mens, da forsvant det alltid. Har aldri pleid å ha ømme pupper under mens. Den mnd jeg ble gravid så fortsatte puppene å være ømme. Da begynte jeg å bli mistenkelig. Så når mensen aldri kom, tok jeg en test. Jeg var gravid :) er nå 22 uker på vei og brystvortene er like ømme ;)

Første tegnet jeg kjente denne gang var hovenhet og lmme bryster og det var før testen viste positivt. Jeg sa til legen at jeg ikke ville ha antibiotika mot senebetennelse for jeg var med barn og da så han bare dumt på meg. De så dumt påeg et par uker etter det og, men nå ser jeg dumt på dem siden jeg er 39 uker :-)

haha den var god;)

Annonse

Tja... Litt usikker fordi jeg orka ikke føle med på syklusen denne mnd, var så lei av å telle dager osv. Men fikk TR 1.april, varte vel i 5 dager tror jeg, så IKM er en gang mellom 28.april til 1.mai har hatt så forskjellige sykluser de siste mnd. Siste på 26 dager og 31 før det..

Heier på deg, Nybakt mamma! :duskedame: Har dere prøvd lenge?

Var til min akupunktør i dag, og han kjente på pulsen og sa den var 'positiv - kanskje gravid'... Før har han sagt 'ikke gravid'. Har gått til ham i tre mnd. Tør ikke helt å tro på ham :P

Eneste symptom er mye mindre ømme pupper enn vanlig ;)

Heier på deg, Nybakt mamma! :duskedame: Har dere prøvd lenge?

Var til min akupunktør i dag, og han kjente på pulsen og sa den var 'positiv - kanskje gravid'... Før har han sagt 'ikke gravid'. Har gått til ham i tre mnd. Tør ikke helt å tro på ham :P

Eneste symptom er mye mindre ømme pupper enn vanlig ;)

Vi saaaatser på at akutpunktøren din har helt rett cayenne :-) ingen ømme pupper her heller, eller andre symptomer, tross svak strek på testene :-(

Annonse

Under prøveperioden sist trodde jeg hver måned at jeg var gravid. Hadde så ømme pupper. Hadde aldri hatt det før vi begynte å prøve. Men tanta kom trofast hver gang. Den pp det klaffet hadde jeg ikke ømme pupper i det hele tatt...

HA, nett som jeg skulle skrevet det selv :-) ømme pupper de andre pp, men nå som jeg er gravid, så kjenner jeg ikke noe som helst *bankibordet* :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...