Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spår her inne når jeg har tid og overskudd. Har to jobber (180% stilling...) og har hus og hjem å ta meg av også. Orker ikke å se på så mange av gangen. Tar litt tid å koble seg på, og det er gjerne 20 som skal/vil ha svar når man legger ut en tråd :) Får også mange henvendelser på PM som jeg ikke har tid eller overskudd til å ta. Det er til tider mye "mas" her inne, og man blir rett og slett sliten. Tror de fleste "spådamene" holder ut en liten stund, for så å måtte ta en lang pause fra forumet før det frister å spå her inne igjen. Kan være et tips til dere ivrige damer at dere ikke skal mase så mye - da blir ikke vi som spår her inne så fort utbrente!! Det er noe vi gjør gratis og på frivillig basis. Jeg pleier å anbefale betalingstjenester (dere finner sikkert massevis av slike telefonnr. ol. hvis dere googler litt eller ser etter annonser i "alternative" blader). Jeg tar ikke på meg slike oppdrag.

Jeg håper denne anonym som er her inne snart kan stå fram med nick og/eller finne seg noe annet å gjøre. Trist at en person skal ødelegge stemningen inne på et forum.

• 2 uker senere...

Jeg har nettopp meldt meg inn. Trenger noen å øve meg på. Har drevet med tarotkort i flere år, men vil utvide horisonten litt :) Trodde det skulle være ett bra forum her inne. Men ser jo at det har blitt veldig annerledes siden sist jeg brukte det, for 3 år siden.. Men jeg velger å overse det negative her inne og prøve å få inn litt positiv energi heller :)

Jeg har nettopp meldt meg inn. Trenger noen å øve meg på. Har drevet med tarotkort i flere år, men vil utvide horisonten litt :) Trodde det skulle være ett bra forum her inne. Men ser jo at det har blitt veldig annerledes siden sist jeg brukte det, for 3 år siden.. Men jeg velger å overse det negative her inne og prøve å få inn litt positiv energi heller :)

Du kan få øve deg på meg om du vil;-) jeg vil veldig gjerne noen skal spå meg og min kjære :-)

Islot du kan mer enn gjerne få øve deg på meg ❤️Jeg er født 041084 lurer på hvordan fremtiden blir , flere barn? Kjønn? Jobb? Og når flytter vi ? Er på utkikk etter hus :)) håper du har tid og lyst 💗

Annonse

Hei, jeg ønsker veldig gjærne at du øver deg på meg :-) jeg er født 11.03.03 og lurer på om du ser flere barn i min framtid. mvh Karin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...