Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spretter fremdeles opp. Ikke så ille på pc`n da er det en gang eller to i løpet av dagen. Men på mobilen så er det ca 50% av gangene når man går fra anonym til krangle og motsatt. De to siste dagene har det også vært når jeg går ut fra et innlegg tilbake til anonym. Skaper en del frustrasjon da det ikke bare er å trykke på "x" på mobilen.

Skjønner at reklamen generer penger i kassa, men fytti katta så irriterende.

Heisann Ziva.

Det skjønner jeg veldig godt. Og bra at du skriver litt mer her. 

Skal purre opp teknisk og få den fjernet. Jeg er ikke fan av sånne reklamer selv, særlig ikke når det går utover brukervennligheten!

Kommer tilbake til deg i løpet av dagen.

:)

Spretter fremdeles opp. Ikke så ille på pc`n da er det en gang eller to i løpet av dagen. Men på mobilen så er det ca 50% av gangene når man går fra anonym til krangle og motsatt. De to siste dagene har det også vært når jeg går ut fra et innlegg tilbake til anonym. Skaper en del frustrasjon da det ikke bare er å trykke på "x" på mobilen.

Skjønner at reklamen generer penger i kassa, men fytti katta så irriterende.

PS - Kan du si hvilken reklame det er? Jeg får den ikke opp hos meg. :)

Annonse

I går og i dag har Elkjøp vært ivrige hos meg. Kommer når jeg skifter mellom forum (fra anonym til krangle eller tilbake igjen) og i dag også noen ganger mellom innlegg på anonym. Skrekkelig irriterende!

Hei du.

Det har jeg forståelse for. Kommer den som pop-up?

I går og i dag har Elkjøp vært ivrige hos meg. Kommer når jeg skifter mellom forum (fra anonym til krangle eller tilbake igjen) og i dag også noen ganger mellom innlegg på anonym. Skrekkelig irriterende!

Hei du.

Det har jeg forståelse for. Kommer den som pop-up?

Kan du ta en printscreen og sende til meg? Høres kanskje litt hjelpesløs ut, men jeg får den ikke opp her hos meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...