Gå til innhold

Kan økt lekkasje fra puppene være et tegn?

Anbefalte innlegg

Det blir mer og mer lekkasje fra puppene mine for tida. I skrivende stund, liggende i senga, så renner det nesten konstant. Kan det være et tegn på at kroppen gjør seg klar?? eller har det ingenting å si? noen med erfaring?? :)

26 dager til termin her...

Fortsetter under...

Oi, det har jeg aldri erfart.. Hverken lekkasje eller at det renner konstant. Har så vidt hatt biiiitteliitt råmelk (vått kun akkurat på nippelsene) med mine to første!;) Så ble litt fascinert av lekkasje før barselprioden, haha! Men så har jeg aldri vært moden til termin når mine fødsler har blitt igangsatt... Så det er jo sikkert noe i det :) At kroppen din holder på å modnes og gjøre seg klar for tida. Spennende da :)

Har fått med meg at det varierer fra person til person om man lekker eller ikke, og også hvor mye. Men har ikke fått med meg om man kan ta det som et tegn på at man kanskje er nærmed fødsel hvis det øker på... Er jo det jeg går og tenker på dagen lang - NÅR vil det skje :P

Men, hadde vel hørt om det regner jeg med hvis det kunne tolkes i den retning. Svaret er vel kanskje bare det du skriver Nellik, at ja, kroppen modnes.... Men det sier vel ingenting om hvor nært forestående en eventuell fødsel er. Bare wishful thinking :)

Jeg må gå med ammeinnlegg Stella! Og sove med håndkle i senga :P

Jeg har nettop entret 3 trimester og er 28 uker på vei, har lekki som ei sil i et par uker allerede og bytter ammeinnlegg 3-4 ganger om dagen for da er de gjennomvåte. Lufttørker puppene mellom hver gang og sover uten bh for å ikke få sopp.

Med førstemann fikk jeg ikke melk før dagen etter fødsel, så syntes det kom i overkant tidlig denne gangen, men ifølge jordmor så er det helt vanlig å lekke, det kommer helt ann på når melkekjertlene er klare og begynner å produsere melk, det kan variere fra graviditet til graviditet og kvinne til kvinne. Så etter at ho sa det har ikke jeg tenkt noe over at jeg lekker.

Ei venninne som fikk sin første for litt siden, lakk under hele graviditeten nesten og spesielt om ho så eller hørte andre barn gråte.

Anonymous poster hash: 26669...bc0

Annonse

Jeg har nettop entret 3 trimester og er 28 uker på vei, har lekki som ei sil i et par uker allerede og bytter ammeinnlegg 3-4 ganger om dagen for da er de gjennomvåte. Lufttørker puppene mellom hver gang og sover uten bh for å ikke få sopp.

Med førstemann fikk jeg ikke melk før dagen etter fødsel, så syntes det kom i overkant tidlig denne gangen, men ifølge jordmor så er det helt vanlig å lekke, det kommer helt ann på når melkekjertlene er klare og begynner å produsere melk, det kan variere fra graviditet til graviditet og kvinne til kvinne. Så etter at ho sa det har ikke jeg tenkt noe over at jeg lekker.

Ei venninne som fikk sin første for litt siden, lakk under hele graviditeten nesten og spesielt om ho så eller hørte andre barn gråte.

Anonymous poster hash: 26669...bc0

Sånn er det med meg og. Altså som venninnen din, barnegråt utløser full melkelekkasje:) Og babygaver, tøy osv er også ganske utløsende.

Hehe, så morsomt at visse ting kan utløse at d kommer enda mer :) jeg har ikke merket no sånn.

Takk for svar i alle fall jenter! Konkluderer med at økt lekkasje ikke betyr at hun snart kommer ut, men fortsetter å håpe at hun likevel kommer før tida :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...